masinák

 

Fórumok
Pandora's Tower
Wii Hungary!  Fórumok  Wii Game-ek !  Akció játékok
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Norbi(HUN)
2011 aug 21 v , 06:02
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070



Játék elôzetes...


Az inspirációs források nyomokban felismerhetők, de számosságuknak köszönhetően nehéz beskatulyázni a játékot. A Pandora's Tower ugyanis legalább annyit merít a Zeldából, mint a Castlevania-játékokból: az akciórészeket RPG-elemekkel fűszerezik, a szereplők közötti kapcsolatrendszer pedig a randi-szimulátorok elemeiből építkezik. A sztorit jóindulattal sem lehet meghökkentően eredetinek nevezni; a huszonkét éves főhős, Ende a gondjaiba vett kislány, Ceres épségére vigyáz. Az ifjú hölgyet ugyanis egy szerencsétlen balesetnek köszönhetően átkozottá válik: csak akkor kerülheti el, hogy maga is szörnnyé váljon, ha Ende elhozza neki a Pandora tornyában található szörnyek húsát, ami megállíthatja a transzformációt. Az elysiumi háború egykori katonájaként ő mutatkozik a legalkalmasabb jelöltnek, így nekivág a nagy kalandnak. Segítségre nem számíthat: csupán Graiai, a törpe kereskedő nyújthat közvetett támogatást –bár a legnagyobb szolgálatot kétségkívül azzal teszi, hogy Endére bízza az Orichalum Chain néven futó fegyvert.A Pandora's Tower játékmenetének ez lesz a meghatározó központi eszköze. Nem csupán Ceres állapotát tudjuk nyomon követni vele (az alsó sarokban látható indikátor jelzi, hogy a lány átváltozása –és az ezzel járó automatikus Game Over –mennyire előrehaladott), de más hasznát is vesszük. Ahogy haladunk előre, hogy agyoncsapjuk a pálya végén váró főellenfelet, a láncot többféleképpen is használhatjuk. Az utunkba kerülő szörnyekből húst és tárgyakat téphetünk ki; visszatarthatjuk az ellenfeleket, hogy felkészüljünk egy másik fegyverrel történő támadásra; megforgatva területre ható támadást vihetünk be; a falra tapasztva fellendülhetünk a gyalogosan megközelíthetetlen platformokra is, valamint kapcsolókat aktiválhatunk vele. Ende nem csak a láncot forgatja: az arzenáljába tartozik egy kard is, szükség esetén pedig elképesztő pusztítást vihet végbe a két eszköz kombinálásával. Aki Castlevaniát vizionál az olvasottak alapján, nem jár messze az igazságtól, ugyanakkor érdemes megemlíteni, hogy egy Japánban népszerű bloggernek már lehetősége nyílt kipróbálni a játék egy korai verzióját. Szerinte a kétféle fegyver használata erősen emlékeztet a Zeldára (az Orichalum Chain nagyon hasonlít a Hookshotra), de ezt az inspirációs forrást idézik a puzzle-elemek is, különösen a tereptárgyak mozgatása és kombinálása.A Pandora's Tower címe megtévesztő lehet, ugyanis hiányzik belőle a többes szám. Valójában nem egy, hanem tizenkét tornyot kell felderítenünk, padlástól a pincéig. Ezek méretükben, nehézségükben és tematikájukban egyaránt különböznek egymástól; a Red Flame Tower –mint azt a neve is sugallja –lángokba borult folyosói a folyamatosan lobogó tűzzel zárja el a járható utat, így a továbbhaladás mikéntjén való morfondírozás legalább annyira fontos lesz, mint magának az útnak a megtétele. A tornyok legmélyén szembesülhetünk a főellenfelekkel; a tizenkét fogásos lakoma természetesen Ceres végső gyógyulását eredményezi, így mindannyiukat fel kell tálalnunk, hogy a kislány megmeneküljön. Hogy ne egy Castlevania-utánérzést átélő, házhozszállítást is vállaló hentes hálátlan szerepébe csöppenjünk, a játékban a társas érintkezés is fontos szerephez jut. Ügyelnünk kell rá, hogy jó kapcsolatot tartsunk fenn Ceresszel: mindenekelőtt ne hagyjuk, hogy akár egyszer is átváltozzon. A lány állapotát folyamatos odafigyeléssel és kisebb ajándékokkal tudjuk egyensúlyban tartani; ezeket az obszervatóriumban nyújthatjuk át neki (a nyershús-vacsorával egyetemben), ahol hősnőnk a játék során szundikál.Aki a hack & slash játékok precíz és kézreálló irányításához szokott, nyilván aggódva gondol a Wiimote-tal történő hadonászásra, de feleslegesen parazolja a verejtékét. A Pandora's Tower a Wiimote/ nuncsaku pároson kívül lehetőséget biztosít a Classic Controller használatára is, így a kontrollra nem lehet panaszunk. Hogy mi másba köthetnénk bele, azt még nem sejtjük; egyelőre csupán a Famitsu értékelte a Japánban május 26-án megjelenő anyagot, harmincegy pontot osztva rá a maximális negyvenből. Az előzetes benyomásaink alapján egy közepesen színvonalas, a Wii jelenlegi szoftverkínálatához képest kellemesnek tűnő akció-szerepjátékot látunk benne.
















[ Módosítva 2012 márc 23 p , 02:02 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2011 aug 21 v , 06:11
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070
Szerény véleményem szerint,nagyon fincsinek tûnik.
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2012 márc 23 p , 02:07
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070
Egy kis trailer eme remek alkotásról.
Nekem nagyon olyannak tûnik mint a Devil May Cry csak más a helyszín.Ha pedig valóban hasonló stílusú ez a game,akkor tuti hogy a polcomra fog kerülni rövid idô belül.
Akkor íme a trailer......

Vissza az elejére
Weboldal
Mohikan
2012 márc 23 p , 08:44

Regisztrált tag #929
Regisztrált: 2009 aug 20 cs , 11:16
Üzenetek: 1727
Na, ez várós
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2012 márc 24 szo , 12:53
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070
Az jó,annak örülök,mert nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi a véleményed majd a game-rôl.
Vissza az elejére
Weboldal
Mohikan
2012 ápr 29 v , 06:18

Regisztrált tag #929
Regisztrált: 2009 aug 20 cs , 11:16
Üzenetek: 1727
Nah, first look:

Először is szögezzük le, akinek esetleg nem jött volna le Norbi ismertetőjéből: ez nem JRPG. Ez bizony kőkemény hack 'n slash, nélkülözve szinte mindent, ami az RPG-hez köthetné. Ehhez a játékhoz képest a Diablo sorozat egy mélyszántású szerepjáték.

Szintlépés van, beleszólás semmi, lehet tárgyakat adni/venni, alapanyagokból új tárgyakt készíteni, esetleg fegyvert fejleszteni. Ennyiben merül ki a "szerepjátszás."

Maga a történet fentebb már elmesélésre került, kb. ennyi is, kőegyszerű. Van ugye a soktornyos, láncok tartotta, "lebegő vár", mindegyik toronyban egy-egy főszörnnyel, ezek szívét kell összeszedni, hogy - remélhetőleg - végleg meggyógyuljon a gaz módon megátkozott kiscsaj.

Igencsak oda kell figyelni a bal alsó sarokban lévő "stopperre", amit azt mutatja, mennyi ideje van még a csajnak a végleges átváltozásig. Ha már csak az utolsó negyed van hátra, akkor bizony usgyi vissza az Observatoryba, hogy megetessük őt egy "mezei" szörny kevésbé "nemes" szívével, amivel időt nyerhetünk. Főszörnynek csak "félidősen" érdemes nekiesni, ha levertük már nem kell izgulni a játékban van annyi humánum, hogy a főszörny pályájáról kilépve nem kell újra átverekedni magunkat az egész tornyon, hanem egyből az Observatoryhoz repít minket. E nélkül alighanem sokan tépnék ki a DVD-t a Wii-ből, hogy aztán kegyetlenebbnél kegyetlenebb módokon végezzék ki azt.

Apróság, de fontos: a szörnyek újratermelődnek a legtöbb szobában!

Irányítás: CC-vel kezdtem, de a lánchoz szükséges célzás rendkívül lassú az analóg karral, főszörnyek esetében mondhatni csak mazochistáknak ajánlott. Kár, pedig azzal jóval kényelmesebb az irányítás, mint a Remote, nunchuk párossal, utóbbival viszont jobb célozni. Engem személy szerint nagyon zavar a rögzített kameraállás, nem lehet körbenézni, csak azt látod, amit épp a játék mutatni akar. Elkeveredni sem nagyon lehet, mert a játék sajnos eléggé lineáris... Mondjuk arra kíváncsi vagyok, mik vannak a csak kulccsal nyitható ajtók mögött, valamint van-e élet (játék) a tornyokon túl?

Számomra kissé egyhangú ez a tornyosdi, két tornyon vagyok túl, de az NPC-ket nagyon hiányolom. Ok, kedves dolog, hogy a kiscsajnak lehet - sőt kell is - ajándékokat adni (amiket egyrészt összeszedegethetsz a tornyokból, másrészt a veletek tartó vajákos nyanyától is beszerezhetőek), de ez még meglehetősen szerény kínálat.

Amivel több, mint egy szimpla hack 'n slash az az, hogy olykor alaposan szét kell nézni a pályán és néha-néha gondolkodni is kell a továbbjutáshoz.

Pozitívum viszont, hogy - szemben az agyonajnározott Last Story-val - le tudja kötni az embert, én legalábbis nem dobtam félre 2-3 óra játék után, mint a LS-t.
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2012 ápr 29 v , 10:19
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070
Köszi pajtás a beszámolód,nem is tudod mennyit jelent ez nekem,de szerintem rajtam kívûl másoknak is tettél ezzel a részletes beszámolóval egy nagy szivességet.
Jó jel bizony,hogy leköt a játék és nagyon várom,hogy a késôbbiek folyamán milyen élményekkel számolsz be ismént.
Bízom benne,hogy nem egy egymenetes game ez a Pandora's Tower.
Vissza az elejére
Weboldal
Mohikan
2012 ápr 30 h , 11:36

Regisztrált tag #929
Regisztrált: 2009 aug 20 cs , 11:16
Üzenetek: 1727
Jut eszembe, az angol változatban nem ezek a nevek, mint amiket az ismertetőben írtál
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2012 ápr 30 h , 11:48
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12070
Jah....igen gondoltam,mert amikor csináltam a topikot akkor mégcsak a Japán verza volt.
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

 

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 0.2158 másodperc, 0.0744 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 65. Memória használat: 5,357kb