masinák

 

Fórumok
Darksiders 2
Wii Hungary!  Fórumok  Wii U Game-ek!  Akció játékok
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Oldal:       >>  
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Norbi(HUN)
2011 okt 01 szo , 05:29
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Hogy tudd mire is számíts ebben a game-ben...



Azon vitázni, hogy idő előtt indult el az apokalipszis nem éppen a világ legésszerűbb dolga. Különösen, ha a vitapartnerek egyike maga a Háború és annak szeretett testvére, a Halál (Éhínség és Viszály épp máshol kóricálnak). Az apokalipszis lovasait kevesen próbálták eddig megruházni és azok se nagyon jártak sikerrel –és ha a Darksiders 2 szálai egybefutnak, egyértelmű lesz, hogy most se nagyon érdemes packázni a túlvilág nagyhatalmú ítélethozóival.



Ismerős a történet? Nem véletlen, a Darksiders neve mellett ugyan ott a kettes szám, de a sztori szempontjából se nem folytatás, se nem előzmény, se nem mellékszál az új, jövőre megjelenő epizód. Az előddel párhuzamosan fut, csak épp a színfalak mögött, egy másik szemszögből mutatva be, hogy a Háborúból hogyan is lett előbb áldozat, majd végül tisztára mosott mártír. Ennek megfelelően nem is ő, hanem az apokalipszis kettes számú lovasa, a Halál lesz a főszereplő. Kettejük kapcsolata már-már testvéri, hiszen egy fajból származnak –a probléma az, hogy Nephilim népe szinte az utolsó szálig kihalt, ráadásul a Halál maga is tettestárs volt a nephilimek megritkításában. Ez az ingoványos morális talaj a folytatás egyik központi eleme, lényegében a legnagyobb kirakós része: a mitológiaépítésé. Az előző felvonás ugyan tisztességesen egybefűzte az eseményeket, de a Darksiders világát csak hellyel-közzel tudta építeni, bemutatni, nem ügyelve sem a részletekre, sem a nagyobb képre. Ez annyiban változik, hogy most már nem csak rendesen kidolgozott karakterek várhatóak, de egy alaposan felépített világ is, amely sokkal inkább emlékeztet a görög mitológia szövevényes világára, mint az alapfelállás biblikus jegyeire.



Ott van maga a központi helyszín is, az alvilág, amely nem az a kénköves-tüzes pokol, mint amit az ember várna, hiszen ha valaki meghal, elsőként az Abyssbe kerül, amit az egyszerűség kedvéért csak hívjuk purgatóriumnak, már csak azért is, mert valami nagyon hasonlóról van szó –vannak benne hatalmas sivatagok, halott fákkal övezett dzsungelek, a semmiben lebegő csonterődítmények. Ráadásul mindez szabadon is bejárható, valahogy, mint, mint az Assassin's Creed: Brotherhood Rómája: a Halál oldalán prüszkölő lóval bármilyen irányba el lehet száguldani, de a föld alatt kanyargó járatok segítségével a fontosabb helyszínekre oda is lehet „teleportálni”. Erre már csak azért is szükség lesz, mert az új rész hatalmas: már az első nagyobb területe is annyi dungeont tartalmaz, mint ami összesen volt a Darksidersben (!). Ezek nem csak nagyobbak, de összetettebbek is, amihez remekül asszisztál az agilis Halál: képes falakon futni, horoggal köteleket meglovagolni és így szakadékok felett átsuhanni. Ez, no meg és a járatok és templomok természetesebb, nem szobákra és termekre, hanem egy központi témára húzott megvalósítása mind-mind a változatosságot hivatott elősegíteni, vagyis azt, ami sok esetben hiányzott az elődből.Márpedig bármennyire is fantasztikus volt a Darksiders, bizony voltak gyengeségei. Például maguk a karakterek, akik néha véletlenszerűen tűntek fel és nem volt különösebben mély személyiségük sem. Tea és traccsparti, háborús történetek cseréje továbbra sem lesz, viszont a történet jóval hangsúlyosabb szerepet kap, elvégre a Halál a Purgatórium legmélyén a túlvilág leghatalmasabb, legfélelmetesebb, legerősebb uralkodóival tör kenyeret, hogy megmentse a Háborút. Az egyik ilyen a Csontok Lordja lesz, aki egy korhadó falécekből és ropogó csontokból összetákolt, lebegő hajóval szeli a végtelent –audienciát nyerni nála talán még a pápánál is nehezebb, az meg egyenesen biztos, hogy itt több testet kell hozzá feláldozni.



A Lord hajója a Darksiders II központi területeinek egyike. Olyan részek ezek, melyek dugig vannak nem játékos karakterekkel, akik örömmel csencselnek, csereberélnek, vagy épp osztanak meg hasznos és látványos harci technikákat. Legalább négy lesz belőlük a Purgatóriumban, felfedezésük gyakorlatilag kötelező, már csak azért is, mert a harcrendszer és a fejlődés igazi, komoly mélységet kap. A Halál ugyan nem képes blokkolni a támadásokat, viszont hihetetlen gyorsaságával könnyedén el tudja kerülni a nagyobb csapásokat, a levegőbe hajíthatja az ellenfeleket, kaszájával kettészelheti őket –vagy ha úgy hozza a sors, akkor akár a kombó közben is egy hatalmas kalapácsra válthat, hogy azzal törje szilánkosra bárki koponyáját.Hasonlóan hasznosak és erősek a varázslatai: ott van például a varjúfelhő, amely vagy kéttucatnyi madarat akaszt bárki nyakába, akik örömmel csipkedik le a húst, a végtagokat és az egyéb, a túlélést szolgáló testrészeket. Természetesen a skillek és a képességek is visszatérnek, sőt, a hihetetlenül mély kínálattal rendelkező képességfa miatt az első rész egyik nagy problémája is javul –a játék végére most már tényleg egyedi tulajdonságokkal rendelkező főhős faragható a Halálból, lehetővé téve annak átformálását a saját játékstílus és az igények függvényében. Ez persze a felvehető pajzsokra, a kibővült tárgylistára is igaz, ezekkel végképp megkapja a maga tartalmas szerepjátékos szálát a Darksiders 2 is.



Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy a Joe Mad-képregények és a World of Warcraft látványvilágát keresztező sajátságos Darksiders körítés ezúttal fekete tónusokkal, sokkal kegyetlenebb részletekkel, metálosabb elemekkel és egyértelműen szebb külsővel tér vissza, már csak egy kérdést lehet feltenni: mikor lesz végre 2012?


A Darksiders 2 PC-re, PS3-ra, X360-ra és Wii U-ra jelenik meg valamikor 2012-ben.


[ Módosítva 2011 okt 01 szo , 05:37 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2011 okt 01 szo , 05:34
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Egyétek és vegyétek....
Mivel már páran pezzegetétek,hogy mizu ezzel a játékkal kapcsolatban gondoltam adok egy kis ízelítôt.
"A Wii legyen veletek..."
Vissza az elejére
Weboldal
Toastman998
2011 okt 01 szo , 05:38

Regisztrált tag #3561
Regisztrált: 2011 ápr 17 v , 09:39
Üzenetek: 438
THQ-t utálom min t a f*st de ez jónak igérkezik
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2011 okt 01 szo , 05:39
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Az tuti,hogy nem semmi lesz ez a game.
Vissza az elejére
Weboldal
KikiGames
2011 okt 01 szo , 06:19

Regisztrált tag #3335
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49
Üzenetek: 2072
Toastman998 írta ...

THQ-t utálom min t a f*st de ez jónak igérkezik


Mi a baj a THQ-val?
Vissza az elejére
Weboldal
Toastman998
2011 okt 01 szo , 07:15

Regisztrált tag #3561
Regisztrált: 2011 ápr 17 v , 09:39
Üzenetek: 438
rossz játékokat csinál általában grafikailag és játékélményileg is.
Pl: azok a spongyabobos játékok borzasztóak.
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2011 nov 01 k , 01:48
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Igen,de a Spongya Bob-os játékokon kívül vannak más THQ-s játékok is amik nem rosszak.
Pl. anno Gamecube-ra a Tak... sem volt rossz.
Vissza az elejére
Weboldal
KikiGames
2011 nov 01 k , 09:27

Regisztrált tag #3335
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49
Üzenetek: 2072
Norbi(HUN) írta ...

Igen,de a Spongya Bob-os játékokon kívül vannak más THQ-s játékok is amik nem rosszak.
Pl. anno Gamecube-ra a Tak... sem volt rossz.


Igen ez nekem ismegvan, és egész jó! Kár hogy a mesét nem láttam még magyarul, mert akár még most is leülnék, és nézném!
Vissza az elejére
Weboldal
resolve3
2011 nov 01 k , 12:20

Regisztrált tag #299
Regisztrált: 2008 okt 02 cs , 09:06
Üzenetek: 950
Úgy látom, hogy ez nagyon jó kis game lesz.
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2011 nov 01 k , 01:02
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Szombathely
Üzenetek: 12072
Az 1000%.
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 0.4723 másodperc, 0.3196 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 70. Memória használat: 5,290kb