Lassacskán lesz időm a legújabb kis retro-kedvencemmel foglalkozni. Jelenleg a Medal of Honor: Infilitrator című game van meg rá (eredetiben). Nekem egész jól bejött. Kellemes kis szösszenet, amit lehet egy kicsit komolyabban is venni. A cuccról egy terjedelmes tesztet itt találtok (érdemes a kommenteken is átfutni, van néhány jó hsz. a témához): {link}
Háááát... nem könnnyű. Medium -on tolom és a negyedik missziónál tartok. A legelső megvolt egyből, halál nélkül. De az utána jövőknél már többször is megpusztultam. A harmadik volt a legnehezebb eddig (be a náci támaszpontra, felrobbantani két repcsit + üzemanyagos vagonokat + 3 lőszer raktárat), de nagyon fílinges volt, hogy ha észrevettek a posztoló őrök (aka feléd fordultak vagy lőfegyvert használtál) vagy a keresőreflektorok fényköre megtalált, akkor riadót fújtak és özönlött a Wermacht... Vannak telepített géppuskák, azzal lehet irtani ezerrel. A fegyverek közül 4-el találoztam eddig (pisztoly, géppisztoly, karabély, puska valamint a telepített gépágyú) és valóban nagyon nagy a különbség köztük. Minden fegyvertípushoz tartozik egy másodlagos fegyverként felfogható robbanószer (gránát, repeszgránát, dinamit, bazooka) amik valamilyen szinten ellensúlyozzák a fő fegyver gyengeségeit (pl. a leggyenguszabb pisztolyhoz az űberbrutál bazooka -t adják). Nagyon szokni kell azt, hogy 3 életed van és ha elfogy, kezdheted újra a (nem kicsi) pályákat. szóval tényleg ésszel, taktikázva kell menni. A másodlagos küldetések rendesen el vannak rejtve de szerencsére elég konkrétan le van írva, mit is kell csinálni. Szóval meg lehet oldani azokat is, ha nem rohan az ember. Jellemzően 3-4 fő feladat és 2-3 alfeladat van.
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49 Üzenetek: 2093
MongooseNX71 írta ...
Háááát... nem könnnyű. Medium -on tolom és a negyedik missziónál tartok. A legelső megvolt egyből, halál nélkül. De az utána jövőknél már többször is megpusztultam. A harmadik volt a legnehezebb eddig (be a náci támaszpontra, felrobbantani két repcsit + üzemanyagos vagonokat + 3 lőszer raktárat), de nagyon fílinges volt, hogy ha észrevettek a posztoló őrök (aka feléd fordultak vagy lőfegyvert használtál) vagy a keresőreflektorok fényköre megtalált, akkor riadót fújtak és özönlött a Wermacht... Vannak telepített géppuskák, azzal lehet irtani ezerrel. A fegyverek közül 4-el találoztam eddig (pisztoly, géppisztoly, karabély, puska valamint a telepített gépágyú) és valóban nagyon nagy a különbség köztük. Minden fegyvertípushoz tartozik egy másodlagos fegyverként felfogható robbanószer (gránát, repeszgránát, dinamit, bazooka) amik valamilyen szinten ellensúlyozzák a fő fegyver gyengeségeit (pl. a leggyenguszabb pisztolyhoz az űberbrutál bazooka -t adják). Nagyon szokni kell azt, hogy 3 életed van és ha elfogy, kezdheted újra a (nem kicsi) pályákat. szóval tényleg ésszel, taktikázva kell menni. A másodlagos küldetések rendesen el vannak rejtve de szerencsére elég konkrétan le van írva, mit is kell csinálni. Szóval meg lehet oldani azokat is, ha nem rohan az ember. Jellemzően 3-4 fő feladat és 2-3 alfeladat van.
Nahát! Akkor jól el van találva a játék hangulata!
Igen. Amikor vettem a gépet, ezt a gamét adta a srác ajándékba hozzá. Úgy voltam vele, egy gyors kipróba, aztán megy a "levesbe". Elcserélem vmi értelmesebbre vagy eladom zsebpénzért. De amikor próbálgattam, eléggé megtetszett. Eleinte a grafika stílusa, ami a régi nagy ZX Spectrum -os kedvencemre, az Operation Wolf -ra, illetve a jóval későbbi -de eléggé hasonló képi világú- Metal Slug -ra emlékeztetett. Csak ennél nem full 2D oldalra scrollozódó volt a nézet illetve a gameplay, hanem izometrikus (régi rossz kifejezéssel "ál-háromdé"). Aztán úgy a harmadik missziónál megfogott a hangulata és a benne rejlő kihívás, a kis odafigyelést igénylő, taktikázós játékmenet is. Pl. a lőszer fogyásra is nagyon kell figyelni és nem lehet "Rambózni" sem nagyon. Mert ha már három katona egyszerre vesz zárótűz alá, hamar elfogy a HP. Jobb óvatosan megbújni egy sarkon vagy a ládák/hordók mögött és kivárni míg "beleszaladnak" a tűzvonaladba az ellenfelek. Az elejtett HP meg AMMO pakkokat is gyorsan fel kell venni, mert kb. 3-5mp után eltűnnek. A keményebb felületekről (pl. betonfal, acél ajtó) rendesen lepattannak a lövedékek, ezzel is lehet kicsit taktikázni. Persze vigyázva, nehogy a saját lövéseidbe is belefuss. Van néhány robbanó hordó meg más tereptárgy elvétve, tömegoszlatásra kiváló alternatívaként , valamint félfedezékek is (pl. homokzsák sánc) amik mögött ha nem mozogsz megbúiik a harcosod és onnan ki-ki lőve vagy gránátozva biztonsággal lehet aprítani. Ja! A lövéseknek pedig egy kis ívük is van, nem nyílegyenesen mennek a skulók a végtelenbe (fegyverenként változó a hatósugár is!). Szóval a távolabbi ellenfeleknél ezt figyelembe kell vennni (némi eccerűsített ballisztikaként iy felfoghtaó a dolog). A gránátok eldobását is jól lehet időzíteni, kb. 3mp van a kézhezvételük és a robbanás között. Amúgy szépen pattognak is a kis "szeretetcsomagok", tehát nem mindegy mikor, hova és minek dobjuk neki őket.
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49 Üzenetek: 2093
MongooseNX71 írta ...
Igen. Amikor vettem a gépet, ezt adta a srác ajándékba hozzá. Úgy vlltam vele, egy gyors kipróba, aztán megy a "levesbe" majd elcserélem vmi értelmesebbre vagy eladom zsebpénzért. De amikor tesztelgettem, nagyon megtetszett. Először a grafika stílusa, ami a magy ZX Spectrum -os kedvencemre, az Operation Wolf -ra illetve a sokkal későbbi -de nagyon hasonló képi világú- Metal Slug -ra emlékeztetett, csak itt nem oldalra scrollozódó vplt a nézet illetve a gameplay, hanem izometrikus (régi rossz kifejezéssel "ál-háromdé"). Aztán játszogatva vele úgy a harmadik missziónál meggogott a hangulata és a benne rejlő kihívás és a kis odafigyelést igénylő, taktikázós játékmenet is. Pl. a lőszer fogyásra is nagyon kell figyelni és nem lehet "Rambozni" sem nagyon. Mert ha már három katona egyszerre vesz zárótűz alá, hamar elfogy a HP. jobb megbújni egy sarkon vagy ládák/hordók mögött és kivárni mír "beleszaladnak" a tűzvonaladba egyesével az ellenfelek. Az elejtett HP meg AMMO pakkokat is gyorsan fel kell venni, mert kb. 5mp után eltűnnek. A keményebb felületekről (pl. betonfal, acél ajtó) lepattannak a lövedékek, ezzel is lehet kicsit taktikázni,persze vigyázva, nehogy a saját lövéseidbe is belefuss... Van néhány robbanó hordó, tömegoszlatásra kiváló alternatívaként meg félfedezék (pl. homokzsák sánc) ami mögött ha nem mozogsz megbúiok a harcosod és onnan ki-ki lőve biztonsággal lehet aprítani. Ja! A lövéseknek pedig ívük van, nem nyílegyenesen mennek a skulók. Szóval a távolabbi ellenfeleknél ezt is figyelembe kell vennni ( némi eccerűsített ballisztika). A gránátok eldobását is jól lehet időzíteni 3mp van a kézhezvétrl és a robbanás között, erre is figyelni kell. Amúgy szépen pattognak is a kis "szeretetcsomagok", tehát nem mindegy mikor, hova és minek dobjuk neki őket.
Nahát! Ez kezd érdekelni!
Majd teszek vele próbát emu-n, aztán majd (egyszer) kipróbálom GBA-n!
Igen, van emu-ra is lehetőség, de -mint a tesztben is írták- nem kell meglepődni, ha kiábrándít a megjelenítése. Egy PC monitoron azok a sprite -ok... És a színvilág is jóval tompább. GBA -n az igazi!
Következő alanyom egy Rayman lesz nagy valószínűséggel, mivel aprópénzért hozzájutok egyhez. És való igaz, itt a Supercard SD Mini, de eredetiben sokkal szívesebben tolom én is.
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games