Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
A Scribblenauts mindig is hatalmas potenciált rejtett magában, ám azt a meglepően sok megszorítást tartalmazó játékok sosem tudták ezt teljesen kibontani. Az új rész –ami Wii U mellett PC-re, és kis változtatásokkal 3DS-re is érkezik –azonban úgy néz ki, végre meglépi ezt is: az apró pályákra bontott felépítést messzire hagyja a Scribblenauts Unlimited, és ehelyett egy hatalmas, viszonylag szabadon bejárható világot kínál. A játék meglehetősen nagy, eltérő hangulatú fejezetekből áll, melyek az egyszerű rétektől és erdőktől vulkánokig és az űrig repítik a játékost. Lesznek természetesen küldetések is (felvonásonként legalább tíz), továbbra is a mindent értő és valósággá változtató mágikus notesz lesz legfőbb eszközünk, de a nyílt világ teljesen megváltoztatja a hozzáállásunkat a programhoz, a feladatok megoldásához.Ezek ugyanis mélyebbek lettek; a demópályán például egy favágó akart kivágni egy fát, ebben kérte segítségünket. A korábbi részekben ez rém egyszerű volt: beírtad, hogy balta, odaadtad neki a megidézett szerszámot, és ki is pipálhattad a feladatot. Most azonban egy hippi is álldogál a környéken, aki a fa megóvását kéri tőled –bármelyik kérést teljesítheted, sőt, a karakterek módosításával (a demót vezető úriember javaslatára a hippiből meggyőző hippit faragtunk) akár teljesen új utakat is találhatsz a kihívások legyőzésére. Persze azért a legtöbb feladatot továbbra is megoldja Cthulhu megidézése…
Míg az első részben csak főneveket használhattunk, a másodikban pedig ez kiegészült jelzőkkel is, addig az Unlimited már 250 karakternyi helyet kínál arra, hogy minden eddiginél pontosabban meghatározzuk, mit szeretnénk létrehozni a Scribblenauts világában. A program szinte minden kombinációt megért, így amikor egy csíkos, strandlabdákat lövő, hangos gőzgépet akartunk létrehozni, pontosan ezt kaptuk. A megidézett lényeket bármikor lehet módosítani, a játékot bemutató 5th Cell alkalmazott kedvenc trükkje például a „barátságos”, illetve az „agresszív” jelzők használata volt, így tudott váltogatni a világ lakóit is mészároló, illetve a vidáman mászkáló szörnyek között.A Sribblenauts másik nagy újítása a tárgyszerkesztő (3DS-en ez nem lesz jelen), ahol kedvünk szerint kombinálhatjuk a különféle cuccokat, majd azokat elmentve, bármikor megidézhetjük őket. Itt tényleg csak a képzelet szab határokat, mert amikor mi egy óriási egér hátára csillagvizsgálót raktunk, és úgy állítottuk be, hogy a szemeiből palacsintákat lőjön, majd az egészet koponya-matricákkal díszítettük, gond nélkül lekezelte a játék. Ahogy azt is, hogy elneveztük Atom Albertnek, és megosztottuk a –jelenleg négy fejlesztői gépből álló –világgal.
A Scribblenauts Unlimited remek bővítése a szimpatikus sorozatnak, ráadásul úgy is meggyőzött minket, hogy néhány újítását nem is láttuk –itt debütál például a multiplayer is, ahol a második játékos majd Maxwell húgát, Lilyt irányíthatja. Igaz, az érintőképernyőhöz ennél a játéknál elkél a stylus (nem mindig engedelmeskedett tapizásaimnak elsőre a GamePad), de hát ez nem lesz gond. Ha kellő fantáziával állsz hozzá, az új Scribblenauts elképesztően vidám történeteket, megjósolhatatlan eseményeket, felejthetetlen pillanatokat fog okozni. A Scribblenauts Unlimited PC-re, Wii U-ra és 3DS-re jelenik meg, vélhetően aznap, amikor a Wii U is a boltokba kerül.
Regisztrált: 2011 jan 22 szo , 08:49 Üzenetek: 2093
Ez az első része a játéknak, amit megismertem videók alapján. Ha jól tudom van DS-re is. Nekem egy ""szimpatikus"" multi szórakozásnak elmegy... Vagy ha csak kreatívak szeretnénk lenni. Gyerekek biztos szeretik majd...
Hát biztos, hogy nem nekünk készült! De mikor ezt a videót megnéztem, az ovis kislányomnak legalább 5-ször el kellett indítani mert neki nagyon tetszik.
Am. nem tudom, ezt a gamét miért kell annyira fefújni, sztem abszolut egy középszerű darab. Egyfajta stílusa van a grafixnak (mondjuk nekem annyira nem-gyere-be ez a szögletes világ) azt meg kell hagyni. Az meg, hogy ilyen-olyan kreatívok tudunk lenni benne, egy dolog. Ha ez lenne az egyetlen ilyen stuff, azt mondanám unikum és megérdemli a komolyabb figyelmet. De láttunk már ilyent és lehet, jobb minőségben. Én biztosan nem szüttyögnék vele annyit, hogy megérje tizensokezerért beboltolni. Akár a gyereknek is. Ha mondjuk egy 3-5k -s letölthető cucc lenne, még gondolkodnék is rajta. De így ??? Nem értem, mit akart ezzel a Nintendo. A világ játékosközönsége sztem ennyire nem "elborult", hogy megfelelő mennyiségben kajálja ezt. Ennyire szolgálják ki a HC közeget ?? Kedves leendő WiiU tulajok! A ZombiU -n kívül mi az a játék, ami HC gamernek érkezik a nyitáskor? Még 3DS -en úgy-ahogy elmegy ez a game, hiszen ott a grafikai korlátokat ellensúlyozza a sok extra lehetőség. De ha már mindez megvan a WiiU -n is, akkor azon kívül, hogy kicsit más a tartalom és decens a felbontás, nem hiszem, hogy több volna. Messze nem egy System Seller stuff és az az igazság, hogy a WiiU kezdő játékfelhozatalában nagyítóval kell keresni azt a címet, ami miatt érdemes lenne megvenni a gépet. Elég sok efféle "összecsapott" vagy a komolyabb igények kiszolgálását nélkülöző játék érkezik kezdetben a géphez. És ez sajnlatos. Lett volna csak 4-5 game, de az mind olyan, hogy megérje miatta a gépet megvenni. Szóval kötve hiszem, hogy ez vagy az efféle szintű stuffok miatt bárki is rohanna WiiU -t vásárolni. Sorry, de mindezt én így látom.
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Semmi baj nincsen vele,hiszen nem vagyunk egyformák. Viszont attól,hogy sok HC game is lesz Wii U-ra(mert vannak a nyitókínálatban is azért),még nem fog elzárkózni a casual rétegtôl a Nintendo.Ezt cakli-pakli ki is jelentette anno. De ez a téma megint csak nem ide való,úgyhogy ne itt folytassuk.Köszi.
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games