A Zombi U vegyes fogadtatását követően újabb zombi apokalipszissel sújtott világba csöppenhetünk, az Activision fejlesztőinek köszönhetően. A Survival Instincts alcímet kapó játék Robert Kirkman képregénye és az abból készült televíziós sorozat alapján készül. Egy testvérpár - Daryl és Merle Dixon - túlélésért folytatott harcát meséli el. A cselekmények az eredeti történet előtt játszódnak, belső nézetben.
A játék Wii U verziója abban kínál többet a többi konzolos verzióhoz képest, hogy a fegyvereket az érintőképernyős gamepad-on választhatjuk ki, illetve egyfajta hátizsákként is használhatjuk azt, ki-bepakolva a túléléshez szükséges holmikat. A játékmenet ezáltal sokkal gördülékenyebbé válik, de arról, hogy lopakodnunk is kell-e majd, vagy agyatlan öldöklésről lesz csak szó, még nem lehet tudni. Kirkman munkásságát tekintve, az előbbire voksolnék.
A tervezett megjelenés Európában március 29., míg Amerikában már március 26. kerül a boltok polcaira a játék.
Azért a fejlesztők többet is kihozhatnának a kontroller nyújtotta lehetőségekből. El tudnék képzelni olyan alap dolgokat még, mint a közelharci fegyverek használata a mozgásérzékelővel, vagy a távcsöves puska esetében a második képernyő használata. Mi több, ötletes lenne, ha néha fel-felkaphatnánk egy nagyobb üvegszilánkot és azt tükörként használva leshetnénk ki sarkokon, vagy ajtók alá, más termekbe nyerhetnénk bepillantást. Szerintem nagyot dobnának ezek a kis nüansznyi dolgok a játék hangulatán.
Hát, nem véletlen nyitottam neki témát. (hacsak meg nem gondolják magukat az Activisionnál) Egyébként sajnos portnak indul a játék, úgyhogy így is örülhetnek a Wii U tulajok, hogy valamivel kiegészítik.
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12367
Shepard írta ...
Azért a fejlesztők többet is kihozhatnának a kontroller nyújtotta lehetőségekből. El tudnék képzelni olyan alap dolgokat még, mint a közelharci fegyverek használata a mozgásérzékelővel, vagy a távcsöves puska esetében a második képernyő használata. Mi több, ötletes lenne, ha néha fel-felkaphatnánk egy nagyobb üvegszilánkot és azt tükörként használva leshetnénk ki sarkokon, vagy ajtók alá, más termekbe nyerhetnénk bepillantást. Szerintem nagyot dobnának ezek a kis nüansznyi dolgok a játék hangulatán.
Nagyon eredeti az ötlet. Remélem olvassák majd a fejlesztôk is ezt. Köszi a topikot!
Igen, erre gondoltam én is, mikor azt írtam, többet is kihozhatnának a kontrollerből. Van egy olyan érzésem, hogy a legtöbb fejlesztőnél, a kaland, akció, FPS-TPS vonalon megmarad a gamepad hátizsák, vagy kisebb térképfunkciónak és ennyi...
Regisztrált: 2007 júl 05 cs , 07:13 Lakóhely: Magyarország Üzenetek: 1510
Én úgy emlékszem, hogy egy fejlesztővel vagy már nem is tudom kivel folytatott interjúban elmondták, hogy a Wii U-s verzió ötlete (haha, akkor jöttek rá hogy ebben is van pénz) akkor jött, amikor a fejlesztés már nagyban folyt a többi platformra, így a kontrollert nem tudják nagyon kihasználni a történet és a játékmenet megváltoztatása nélkül, de azért igyekeznek majd pár funkciót belepréselni. Szóval jah... Mindenesetre a sorozat 3. évadjának folytatását már nagyon nagyon várom
Szerk: Most látom, hogy a producer nyilatkozta ezeket és a fentebb linkelt cikkben is említik
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games