masinák

 

Fórumok
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Wii Hungary!  Fórumok  Wii U Game-ek!  Wii U játékok
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Oldal:       >>  
Moderátorok: kovad, D@reeo, Norbi(HUN), Asdd, Shepard, hunMyrte
Norbi(HUN)
2013 jan 24 cs , 08:56
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12118



Idén ősszel kerül boltokba a Gamecube-érában megjelent The Legend of Zelda: The Wind Waker hádésí változata. A remake a tervek szerint nem csak grafika tupírt kap, hanem a Wii U képességeihez igazí irányítást, s néhány új játékmenetbeli megoldást is.
Nos,egyelôre ennyi az infó ami van a game-rôl,de kiengesztelésül áthoztam egy játékos tesztjét a korábbi Gamecube-os verzióról,hogy tudjátok mire is számítsatok...


"Nem kis súly nehezedett a Nintendora amikor bejelentették az új Zelda részt. Sokan csalódtak a Majora s Maskban, sokan nem azt kapták amit az Ocarina után vártak (én nem ide tartozom, de tény megosztotta a játékosokat és a kritikusokat is az új idő rendszere miatt). Első híreket a 2001-es Space Word-ön jelentek meg az akkor még cím nélküli új Zeldaról. A megjelent képek szemetgyönyörködtető grafikáról árulkodtak és bemutattak egy videót amelyben CG videókat lealázó grafikai prezentációban Link és Ganondorf látványosan összecsaptak. Az egész világ örömrikoltásban tört ki, kikiáltotta a szaksajtó az Ocarina folytatását a látottak alapján.
Egy évig teljes csend honolt a Nintendo háza táján. Semmit sem lehetett tudni milyen irányba és hogyan áll a fejlesztés. Ekkor...jött a szájtátás. Shigeru Myamoto eldobta az akkori grafikai motort és teljes egészében lecserélte cel-shaded technikára. Hogy mivel magyarázta a mester ezt a radikális változtatást? Szerinte ez a grafikai stílus illik az Ő megálmodott világához. Államat visszapakoltam és hátradőltem a karosszékemben. Tudtam, ha Myamoto úr szerint ez illik az új részhez a legjobban akkor az biztosan így a legjobb. 2003. május 5. Megjött a Wind Waker. Gamecube fedél kinyit, mini DVD behelyezve, gépzümmögés, intro...a játékkal eltöltött első másodperc után tudtam újra mesterművet tartok a kezemben és minden aggodalmam egy csapásra elszállt. Egy dolgot már az elején szeretnék tisztázni mindenkiben. The Legend of Zelda: The Wind Waker tökéletes folytatása az Ocarina of Time és a Majora s Mask megkezdett ösvényének. Akik azt hitték, hogy a grafika miatt a játék túlzottan gyerekes lesz és veszít Zelda-s hangulatából azok nagyot tévedtek. Az új grafika nem, hogy hátrányára, de előnyére vállt a játéknak! Olyan csodálatos mesés hangulatot varázsol a képernyőre, amely az első másodperctől magába szippant. Nézzétek meg bármelyik képet a játékból és ti is meglátjátok! Elképesztőek lettek a karakterek és a környezet kidolgozása. Minden karakter arcáról lerí mit gondol, de legjobban természetesen Link lett kidolgozva akinek arcáról mindent le tudunk olvasni amit érez, mivel több mint 40 arckifejezése van! A környezet grafikája nagyon impesszív, óriási távolságokat láthatunk be távcsövünk és hajónk segítségével akadozás nélkül. Legötletesebben a szél és a tenger lett kidolgozva, mivel nagy hangsúlyt kapnak ebben a részben gyönyörű a megjelenésük. Tízből Százas nálam a grafika A játékmenet alapjaiban megegyezik az előző részekkel, de itt Hyrule rónáit egy végeláthatatlan tenger és az azon elterülő 50 sziget váltotta fel. A legnagyobb újítás, hogy most nincsen lovunk, de a történet haladtával csatlakozik hozzánk King of Red Lions, aki jelen esetben egy csónak, amivel átszelhetjük a habokat és hű barátunk lesz végig a kalandunk során, mivel beszélni is tud Az irányítás a szokásos sémát követi, csak a Gamecube kontrolleréhez igazítva. L-el tudunk célra tartani, Az X, Y, Z gombokhoz pedig tárgyakat társíthatunk a könnyebb használat érdekében. Nagy A az akciógomb, felül mindig kiírja a játék milyen akció párosul hozzá pl: kinyitva a szemben lévő ajtót, vagy tárgyakat felemelni stb. A harc így is tökéletes volt, de így is bővítettek rajta a fejlesztők. Ez az úgy nevezett counter move amivel az érkező támadásokat védhetjük ki és egy látványos riposzttal túljárhatunk ellenségeink eszén. Amit az előző részekben tökéletes volt, az miért lenne most másként?Mint minden Zelda részben, itt is fontos szerepet kapnak a játékban felhasználható tárgyak. Legtöbbet dungenokban fogjuk megkaparintani, amelyek segítségével addig megoldhatatlan rejtvényeket is megoldhatunk pl: a bumeráng segítségével egy időben több célt is befoghatunk, így elhajítva fegyverünket egyszerre több kapcsolót is bekapcsolhatunk. A klasszikus tárgyak is helyet kaptak: bombák, hookshot, bumeráng, több fajta nyíl, üres üvegek és természetesen a Master Sword-t tartjuk a hüvelyünkben. A legérdekesebb új fegyver a deku levél amellyel tornádót kavarhatunk, de ejtőernyőként is remekül helytáll. Klasszikus hangszerünket az ocarinát ezúttal felváltja a játék nevében is szereplő Wind Waker (magyar fordításban: Szél Keltő), amivel varázserejű dalokat tanulhatunk meg és még a szél irányát is megváltoztathatjuk amelynek fontos szerepe van hajózásunk szempontjából! Beszélő hajónk a játék során végig hasznos információkkal lát el, így ha elakadnál a játékban, ő segít. A világ hatalmasra sikerült és nagyon sok mellékküldetés található benne, de mégsem lehet eltévedni, mivel a Start gombot megnyomva megjelenik egy térkép, amely segítségével könnyen elkülöníthetjük merre jártunk és, hogy mit tettünk. Ha a sok sziget közötti hajózást, mégis unalmasnak találnád, ezen is tudsz változtatni, mivel a warp dalok segítségével könnyen utazhatsz egyik szigetről a másikra, így elkerülve a hosszabb hajózást. Mindegyik sziget egy külön felfedezendő terület, ahol különböző helyeket találhatsz: városokat, ellenséges bázisokat, tündéreket, dungenokat és a sort hosszasan lehet folytatni... The Wind Waker kihasználja a Gamecube-GBA kapcsolatát, így aki rendelkezik mindkettő géppel új élményben részesülhet, mivel ekkor a GBA képernyőn Tingle található, akinél rejtett helyeket fedezhetsz fel, de ha elég rúpiád van az energiádat is feltölti. Érdekes plussz az így is óriási tartalom mellé. A fő sztorivonal olyan 15-20 óra alatt teljesíthető, de ebbe nem számoltam bele a szívdarabkák gyűjtögetését, a kincses térképeket, a Nintendo Gallery-át amelyben a játékben szereplő ÖSSZES!Karaktert lefotózhatod, és itt szobrokra cserélheted, a különböző minijátékokat, mellékküldetéseket, így a szavatosság drasztikusan nő. Sajnos a sztori utolsó harmada egy kissé ellaposodik, mivel nem szól másról csak 8 tárgy összegyűjtéséről, ami a végére inkább fárasztó, mint sem szórakoztató. Szerencsére a játék utolsó szakaszára újra erőre kap a sztori és méltó lesz az eddigi részekhez. Azért kár, ezért a részért, nyugodtan kihagyhatták volna a fejlesztők. Csodálatos zenéket hallhatunk a játék egésze során, van amelyik új, eddig nem hallott dallam, de a hangulat fokozása érdekében régi dallamok (főleg az Ocarina zenéjét keverték újra) is felcsendülnek nem kisebb örömömre! A sorozathoz hűen ebben a részben sincsen szinkron, de így is mindent megértünk, amit érez Link, az animációk tökéletessége miatt. Szerintem, így tökéletes a hangulat, hogy nem változtattak és ugyanazokat a kiáltásokat, sikításokat és hangokat hallhatjuk Link-től amelyeket, megszoktunk az előző részekben. A hangok is szépen szólnak, de tökéletes hangzást csak úgy érhetsz el ha rendelkezel Dolby Pro Logic II-vel, amivel a legkisebb vízhangot is tökéletesen élethűen hallgatod. Azonban sajnos a játék nem lett tökéletes, sajnálom a végjáték leülését és még hibaként róható fel, hogy szerintem ez a legkönnyebb Zelda 3D-s részek közül, kissé könnyűre sikeredtek a rejtvények és a főellenségek is. Nyugodtan lehettek volna nehezebbek, drága Nintendo! A gyökereket hűen követő Wind Waker-től azt kaptuk, amit vártunk. Tiszta Nintendo minőséget. Egy olyan cégtől akiből, még nem veszett ki a tűz, nem poligon milliókkal akarnak hódítani, hanem szimplán "csak" jó játékokat akarnak csinálni MI ÉRTÜNK, JÁTÉKOSOKÉRT. Minden porcikájából érezhetően ez jön le, mindenki számára kötelező a beszerzése, persze csak az Ocarina kijátszása után."




[ Módosítva 2013 febr 13 sze , 06:11 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2013 jan 24 cs , 09:05
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12118
Szintén várós game.Gamecube-os verzió ugyis kimaradt az életembôl,pedig sokat szemeztem vele anno.
Vissza az elejére
Weboldal
Csabo001
2013 jan 25 p , 08:14

Regisztrált tag #4098
Regisztrált: 2012 jan 29 v , 02:37
Üzenetek: 281
Sajnos nekem is kimaradt, de akkor még nem voltam nagy Zeldás.
Úgyhogy én is örülök neki!
Vissza az elejére
MongooseNX71
2013 jan 25 p , 05:52
Vendég

Nekem megvolt GC -n az eredeti, sőt bővített verzió. Imádtam. Most, hogy patkolt a GC -m, asszem újra nekiesek a srácaimmal. Biztosan tetszeni fog nekik.

Azomban álljukn meg egy szóra (illetve egy fél gondolatra) ! Nekem azért valahogy böki a csőröm ez a nagy HáDé -sítősdi. De most tényleg. Akkor nagyjából ennyi? Itt elfogytunk? Olyan ez, mint a "klasszikusok diszkóritmusban". HáDé -sített verziók X360 -on, PS3 -on, PS Vitán, 3DS -en, WiiU -n. Emléxem, annó még talán épp a GC -nél kezdődött, amikor a Resi Evil -eket adták ki rá újra HDR -esítve. Lassan Dunát lehet rekeszteni a nesze-semmi-fogdmeg-jól változatokkal. Ekkora biznisz van ebben? Itt van a Resi Evil Relevations, most a Wind Waker, meg biztosan jön még ezer más is. Nekem nem szimpi ez így, az fix.
Vissza az elejére
Laller
2013 jan 25 p , 08:28

Regisztrált tag #2040
Regisztrált: 2010 ápr 11 v , 10:41
Lakóhely: Debrecen
Üzenetek: 234
MongooseNX71 írta ...

Azomban álljukn meg egy szóra (illetve egy fél gondolatra) ! Nekem azért valahogy böki a csőröm ez a nagy HáDé -sítősdi. De most tényleg. Akkor nagyjából ennyi? Itt elfogytunk? Olyan ez, mint a "klasszikusok diszkóritmusban". HáDé -sített verziók X360 -on, PS3 -on, PS Vitán, 3DS -en, WiiU -n. Emléxem, annó még talán épp a GC -nél kezdődött, amikor a Resi Evil -eket adták ki rá újra HDR -esítve. Lassan Dunát lehet rekeszteni a nesze-semmi-fogdmeg-jól változatokkal. Ekkora biznisz van ebben? Itt van a Resi Evil Relevations, most a Wind Waker, meg biztosan jön még ezer más is. Nekem nem szimpi ez így, az fix.


Hát a Nintendo most ütni akarja a vasat, ahogy a Sony tette a ps2-es címeivel, ők is sokat felhúztak HD-ra és szerintem elkeltek rendesen. Gondolom erre pályázik a Nintendo is, ami érthető. Bár ez tényleg nem szimpatikus, de aki kihagyta régen, és nem sajnálja a pénzt, továbbá nem szeretné beszerezni a régi konzolt, hogy ha csak úgy is egy game érdekli, akkor nem rossz ötlet. Az emberek manapság szeretnek mindent egy adott készülék alatt elérni.
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2013 jan 26 szo , 01:53
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12118
MongooseNX71 írta ...

Nekem megvolt GC -n az eredeti, sőt bővített verzió. Imádtam. Most, hogy patkolt a GC -m, asszem újra nekiesek a srácaimmal. Biztosan tetszeni fog nekik.

Azomban álljukn meg egy szóra (illetve egy fél gondolatra) ! Nekem azért valahogy böki a csőröm ez a nagy HáDé -sítősdi. De most tényleg. Akkor nagyjából ennyi? Itt elfogytunk? Olyan ez, mint a "klasszikusok diszkóritmusban". HáDé -sített verziók X360 -on, PS3 -on, PS Vitán, 3DS -en, WiiU -n. Emléxem, annó még talán épp a GC -nél kezdődött, amikor a Resi Evil -eket adták ki rá újra HDR -esítve. Lassan Dunát lehet rekeszteni a nesze-semmi-fogdmeg-jól változatokkal. Ekkora biznisz van ebben? Itt van a Resi Evil Relevations, most a Wind Waker, meg biztosan jön még ezer más is. Nekem nem szimpi ez így, az fix.



Hát szó mi szó ez tényleg nem egy szép húzás,de a HD kívül igérnek némi változtatást a játékmeneten is,úgyhogy nem csak egy szimpla HD átirat lesz.



Csabo001 írta ...

Sajnos nekem is kimaradt, de akkor még nem voltam nagy Zeldás.




Akárcsak én.
Most viszont nagyon foglalkoztat a stuff,annyira hogy nemrég el is kezdtem egészen a NES verziótól.




Laller írta ...


......Az emberek manapság szeretnek mindent egy adott készülék alatt elérni.....



Ahogy mondod.

[ Módosítva 2013 jan 26 szo , 02:02 ]
Vissza az elejére
Weboldal
Csabo001
2013 jan 26 szo , 11:22

Regisztrált tag #4098
Regisztrált: 2012 jan 29 v , 02:37
Üzenetek: 281
MongooseNX71 írta ...

Nekem megvolt GC -n az eredeti, sőt bővített verzió. Imádtam. Most, hogy patkolt a GC -m, asszem újra nekiesek a srácaimmal. Biztosan tetszeni fog nekik.

Azomban álljukn meg egy szóra (illetve egy fél gondolatra) ! Nekem azért valahogy böki a csőröm ez a nagy HáDé -sítősdi. De most tényleg. Akkor nagyjából ennyi? Itt elfogytunk? Olyan ez, mint a "klasszikusok diszkóritmusban". HáDé -sített verziók X360 -on, PS3 -on, PS Vitán, 3DS -en, WiiU -n. Emléxem, annó még talán épp a GC -nél kezdődött, amikor a Resi Evil -eket adták ki rá újra HDR -esítve. Lassan Dunát lehet rekeszteni a nesze-semmi-fogdmeg-jól változatokkal. Ekkora biznisz van ebben? Itt van a Resi Evil Relevations, most a Wind Waker, meg biztosan jön még ezer más is. Nekem nem szimpi ez így, az fix.


Most nem teljesen értek egyet veled, Nintendo amit elkezdett az mondhatni forradalmi volt, s Residentnek nagyon jót tett sőt kapott még egy extra részt is a Resident Evil Zero-t. S most is 1 db hádésített játékot jelentett be a már programozás alatt álló új Zelda mellé. S itt ez a fontos, hogy közben hegesztenek egy új részt is plusz két új mario és még egy eredeti nem X-dik részt is. Szóval nem ugyanaz a helyzet. S ahogy írták előttem is, nem szimpla HD lesz a Wind Waker sem, hanem megváltoztatott játékmenettel.
Meglátjuk mi lesz belőle.
Vissza az elejére
MongooseNX71
2013 jan 26 szo , 11:36
Vendég

Azért volt valami hasonló mutatvány Wii -re is, csak ott nem a grafikán húztak, hanem a kontrollt alakították át.
De ne érts félre, nem is ezt a két játékot sokallom (Resi + Zelda remake -ek), hanem úgy általában az egész videójáték szcénára értem. Sony, MS, Nintendo. Mindegyik csinálja. Természetesen nem muszálj megvenni. Meg aztán ha annyi plusz van benne, hogy megérje akkor persze miért is ne. Én pl. a GoW és a Jak & Daxter HD -sített sorozatát szereztem be. Azért is mert pár epizód kimaradt és azért is mert igazán jó dolog tolni őket, hiába pörgettem ki egyiket-másikat PS2 -n.
Szóval egyet is értek veled, meg egy kicsit nem. És igazából maga a "jelenség" az, ami felé fenntartásaim vannak. Kábé annyira, mint egy játék vagy filmsorozat ötödjére is újraklónozott része irányába. Nálam a legegyértelműbb jele az ötlethiánynak.

[ Módosítva 2013 jan 26 szo , 11:39 ]
Vissza az elejére
Norbi(HUN)
2013 jan 27 v , 01:01
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12118
Végülis ezt is meglehet érteni....

Csabo001: - Detto.
Vissza az elejére
Weboldal
Norbi(HUN)
2013 febr 13 sze , 06:10
Game-er


Regisztrált tag #1028
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55
Lakóhely: Mushroom Kingdom
Üzenetek: 12118
Nos,akkor amit kínál a game....

A 2002-ben GameCube konzolon debütált The Legend of Zelda: Wind Waker sokak örömére most Wii U-n is tiszteletét teszi, méghozzá teljes mértékben felújított grafikával és a speciális kontrollerhez szabott játékmenettel párosítva! A Wind Waker egy valódi tengeri kalandra invitálja játékosait; Link hajójával új szigeteket fedezhetünk fel, kincsek után kutathatunk, vagy egyszerűen csak a fő küldetésszálra koncentrálva Ganondorf nyomába eredhetünk, hogy egyszer és mindenkorra leszámoljunk a sorozat főgonoszával. A játékmenet alapjai nem változtak, csupán egy fokkal egyszerűbbé vált minden. Az érintőképernyőnek hála könnyebb eligazodni Link felszerelései vagy a különböző menürendszerek közt, de akár térképként is használhatjuk a kijelzőt, hogy hamarabb megtaláljuk úti célunkat!
Vissza az elejére
Weboldal

Nem küldhetsz új hozzászólást

Oldal:       >>   

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System

 

Oldal létrehozási idõ: 1.3575 másodperc, 1.1399 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 69. Memória használat: 5,412kb