Hát a God of War III-ban nem sikerült sétcsapnom senkit. Hogy legyen valami sikerélményem is gyorsan végigjátszottam a Ratchet and Clank-et. Jó kis könnyed játék volt. Bár az elrejtett dolgokat nem nagyon kerestem. olyan információkat kaptam, jó hatással lesz a idegeimre ha meg sem próbálom
Következőnek már a Final Fantasy XV-öt akarom elkezdeni (ma vagy holnap). Már tegnap el akartam csak gondoltam játszok egy kis Xenoblade Chronicles 2-öt előtte. 5 órával később már késő volt és túl fáradt voltam elkezdeni talán majd ma vagy...
Bedobtak egy demo-t a Detroit-hoz. Alig várom, hogy kipróbálhassam.
Szóval összességében tetszett a történet - bár aki kicsit is utána nézett, már láthatta töviről-hegyire ezt a jelenetet, az összes létező, választható lehetőséggel. A narráció, a karakterek szerintem nagyon adják... a quantic-nál erre mindig figyeltek. A zenei aláfestés is a helyén van, engem kicsit a Remember me-re emlékeztetett. Ügyesen tartják fent az egyensúlyt. A nyomozós részek mellett is folyamatos feszültséget kelt a játék. Hát még az éles túsztárgyalásnál! Egyedüli bajom az irányítással volt. Szerintem hiba volt a tárgyak használatát a kamera mozgató joy-ra együtt belőni... és lám mégis sikerült a menekítés, elsőre. (nem, nem a hal, bár arra is büszke vagyok)
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Én már tegnap éjjel kipörgettem a demót,bár igaz csak öt variációt sikerült összehoznom a hatból. Pont azt a befejezést nem tudtam összehozni,hogy kiérdemeljek egy fejlövést. A tárgy felvételes irányítás nekem igazából csak a legelső alkalommal volt furcsa,a másodiknál már teljesen megszoktam,persze ettől függetlenül szerintem is kár volt ezt így megcsinálni. A játék kinézete még egy sima PS4-en is csodálatos,a hangulata,ahogy Shepi is mondta nagyon idegfeszítő,mivel sokat szöszmötölni sem lehet mert akár bukovári is lehet az adott szituáció.Én például volt,hogy elidőztem a nyomok felkutatásán és megoldásán,ami egy újabb kommandós életébe került,plusz a többiek már csak hogy nem lelőni készültek,mert nem indultam tárgyalni a hibás androiddal. Szóval ebben a játékban tényleg semmi sem mindegy.... Durván két órát öltem bele a demóba és még így sem tudtam beaktiválni az utolsó lehetséges végkimenetet.
Hát hallod jó sok időt beleöltél akkor ebbe a kis jelenetbe. Én is végig izgultam, hogy nehogy eltöketlenkedjem az idővel, meg a nyomok felderítésével az időt. A pisztoly nekem például teljesen kimaradt, de nem baj, így volt egy kis izgalom és veszteni való is..
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Már recsegek egy ideje a Horizon Zero Dawn-al,így némi kis összefoglalót tudok róla ejteni pár mondatban.Az invertory rendszere kicsit emlékeztet a Far Cry Primal-éra,noha sok mindent sikerült összegyúrni,egy kis gyakorlással meglehet szokni.A térkép rendszere nem mondható kicsinek....,de nagyon nag nak sem.A Bteath of the Wild-é ennél sokkal,de sokkal nagyobb.A játék kinézetre nagyon szép,az arc mimikák annyira életszerűek,hogy a párbeszédek alatt már-már elhiteti az emberrel,hogy az a karakter él.A sztori,amit igazán ki lehet emelni.Vannak olyan mellék küldetések is aholt nagyszerű sztori jeleneteket láthatunk,valamint a mellék küldik csinálgatása nem monoton,nem ugyanaz kisebb különbséggel mint a többi,amit a mai játékok többségéről sajnos nem mondható el. Kíváncsi leszek,hogyan fog alakulni a sztori.
Valamint már dübörög a Mass Effect Andromeda is s PS4-ben,amit cirka 2490Ft-ért sikerült farzsebbe pattintani a Store-ból.
Ami még a későbbiek során érdekelni fog az a Detroit.Szerintem az egyik legnagyobb sztori elemmel felvértezett játék,a jellenlegi piacon.Eszméletlen,hogy mit beletettek abba a játékba.Viszont a szép külcsinek gondolom ára is volt,amit a játékidőben megtudunk nézni.Persze már az egy nagy plusz,hogy az összes jelenetet sokféle úton van lehetőségünk kijátszani,így ez valamilyen szinten kárpótolhatja a játékidőt.
Regisztrált: 2009 nov 08 v , 03:55 Lakóhely: Mushroom Kingdom Üzenetek: 12455
Jelenleg így állunk Shepivel. Mondjuk az tuti,hogy a játék veleje még csak most jön.Resolve jól mondta anno. Ebbe a játékba megint az a jó hogy annyi időt lehet beleölni amennyit csak akarunk.Mindig jön tartalom,sosem unatkozik az ember vele.Természetesen multiban az igazi,mert egyedül egy idő után ráunhatunk.Meg hát a multi az mindig ökörködés és "jó hangulatban" zajlik. Az idézőjelet Shepi és Gabesz úgy is tudjátok miért van...
A Wii Hungary ! oldal a felhelyezett tartalomért semmilyen felelősséget NEM vállal ! Minden JOG fenntartva 2007-2011.Jogi Nyilatkozat ! Az oldal üzemeltetője: K&A Games