masinák
Hirdetés 2
Controller Infok...

Hirdetés

 

Érdekességek a Zelda - The Wind Waker HD készítéséről
( Kategória: Riport Írta D@reeo - 2013 október 08 kedd - 22:37:11 )
Egy internetes, játékokkal foglalkozó oldal, a 4Gamer által készített interjúban Eiji Aonuma-val beszélgetett a jövőben érkező, különféle Zelda játékok munkálatairól. Az alább kiragadott részben a Zelda producere a Wind Waker HD-ről és annak fejlesztéséről számol be.



"A The Legend of Zelda: The Wind Waker HD, az eredetileg Gamecube-ra kiadott játék újragondolt változata, mindössze hat hónap alatt készült el, de a fejlesztés így sem volt könnyű. Tekintettel kellett lennünk arra, hogy a két konzol milyen különbségekkel bír." - jegyezte meg Aonuma.
"A készítésnél egy olyan grafikus módszert használtunk, ami a játéknak egy rendkívül élénk, képregényszerű hatást kölcsönöz. Ez a megjelenítési mód csupán most készült el, azelőtt csapatunk nem tudta alkalmazni és minden kézzel rajzolva készült."



Aonuma hozzátette még, "A Gamecube rendszer korlátai miatt, a Nintendo bizonyos dolgok megvalósításában végül épp csak megfelelőnek találta a végeredményt. Időközben a Wii U-ra elkészített ráncfelvarrás magasabbra helyezi a lécet a széles vásznú kép támogatásával. Emiatt néhány jelenetet meg kellett változtatni a játékban. Bizonyos drámai hatások elérése miatt néhány szereplőt szerettünk volna a képernyőn kívül tartani, de a 16:9-es képernyő felbontás miatt ezek a szereplők belógtak a képkeretbe. Őket a megjelenésig manuálisan kellett kivennünk egy-egy jelenetből."

A riport itt angol nyelven is elérhető.

[Beküldte Shepard]

Hozzászólás: 2 Nyomtatóbarát változat FACEBOOK TWITTER

 

Oldal létrehozási idõ: 0.2301 másodperc, 0.0412 lekérdezési idõ. Adatbázis lekérdezés: 48. Memória használat: 4,699kb