|
Hirdetés 2 |
|
|
Controller Infok... |
|
|
Hirdetés |
|
| | Hogy készült a The Legend of Zelda: A Link Between Worlds - riport a készítőkkel | |
| ( Kategória: Riport Írta D@reeo - 2014 március 27 csütörtök - 20:51:44 ) A Legend of Zelda: A Link Between Worlds eredetileg egy aranyos, nosztalgikus játéknak indult, végül annál sokkal több lett, hiszen szinte minden fórumon ódákat zengtek a címmel kapcsolatban és a róla szóló kritikák is pozitívak voltak. Sok helyen az év kalandjátéka címet is megkapta. Egy Zelda játéktól azt hiszem mindenki valamilyen különleges élményt vár, de ez a cím, a "falsétálás" képességével és izgalmas fejtörői által igazán különlegesre sikeredett. Az Official Nintendo Magazine (innentől csak ONM) interjút készített a játék készítőivel arról, honnan érkeztek ezek az ötletek és mi inspirálta a zenei anyag készítőit. A zenét szerző Ryo Nagamatsu-t és Eiji Aonuma-t, a játék producerét szólaltatták meg. Az interjú részeként elhangzott az is, hogy a készítők megkérdőjeleznek minden hagyományos, tradicionális dolgot a sorozattal kapcsolatban. ONM: " Előszőr is gratulálunk az idei év egyik legjobban sikerült 3DS kalandjáték elkészítéséhez. Megnyugtat hogy ilyen jól sikerült?" Eiji Aonuma: " Kedves tőled, hogy ezt mondod. Nagyon büszke vagyok, hogy ennyien játszottak vele és hogy milyen sok pozitív visszajelzést kapott a Miiverse-n." ONM: " A rajongókat manapság különösen nehéz lehet meggyőzni, mivel az újonnan kiadott produktumok igen magas elvárásokkal szembesülnek, különösképpen, ha olyan univerzálisan újragondolt sorozatokból érkeznek, mint a The Legend of Zelda. Nehéz újító ötleteket felmutatni, miközben továbbra is meg kell felelni a rajongók ízlésének?" EA: " A Zeldánál úgy gondolom pontosan az újdonság erejére van szükség, hogy a rajongók várakozásait kielégítsük. Természetesen továbbra is meg fogjuk kérdőjelezni mindazt, amit a múltban alkottunk, minden megkötés nélkül." [Beküldte Shepard]ONM: " Az általánosnak jellemezhető magas elvárások mellett, olyan játékosok is lesznek, akik kifejezetten szeretik a kemény kihívásokat. Gondolkoztatok rajta, hogy a Hős játékmódot már a játék elejétől elérhetővé tegyétek (a Zelda címekben általában az első végigjátszást követően érhető el, erősebb ellenfelekkel)? Mint például a Wind Waker HD verziójában?" EA: " A Wind Waker HD címének esetében már természetesnek vettük, hogy sokan játszottak az előző verzióval (Gamecube-ra jelent meg anno), ezért a nehezebb Hős módot már a játék elejétől elérhetővé tettük. Habár az A Link Between Worlds egy folytatás, ezúttal teljesen új címmel van dolgunk. Úgy éreztük, élvezhetőbb a játék, ha elsőnek egy könnyebb nehézségi szinten teljesítik azt és utána még mindig kipróbálható a Hős mód, mind amellett, hogy így nagyobb a kihívás." ONM: " Mi volt a legnagyobb kihívás a játék készítése során?" EA: " A legnehezebb dolog az volt, hogy eldöntsük, milyen változtatásokat akarunk eszközölni és az adott idő alatt ezeket hogyan vigyük véghez a fejlesztésben." ONM: " A külsőségekkel kapcsolatban, A Link Between Worlds látszólag eléggé kihasználja a 3DS-ben rejlő erőforrásokat. Hogy sikerült egy ilyen látványvilágot kipasszírozni a gépből?" EA: " Azért volt lehetséges, mert a fejlesztésben részt vevő csapat már sokrétű tapasztalattal és tudással rendelkezett a 3DS címek készítése terén. Ezt a tudást tudtuk felhasználni. Ennek ellenére a Link to the Past 2D-s textúráit és elemeit átkonvertálni 3D-re, úgy hogy felülnézetben természetesnek fessenek, példátlan kihívás volt." ONM: " Milyen tapasztalatokat szereztetek a játék készítése során? Gondoljátok, hogy az ötleteket tudjátok majd kamatoztatni a későbbi fejlesztések során? Az hogy a falakkal szinte eggyé lehet válni, például egy hihetetlenül jó ötlet és kár volna, ha a későbbiekben nem tűnne újra fel." EA: " Szerintem a felülnézet tette lehetővé, hogy érdekesség váljon a fallal egybeolvadás lehetősége. Ugyanígy, ebben a játékban találtunk egy újabb irányvonalat, egy lehetséges ötletet, aminél a felülnézetet kihasználhatjuk. Ezen majd elgondolkozhatunk egy új Zelda játék készítésénél." ONM: " Érdekes, hogy ennél a címnél egy különálló történetet követtek. Elsőként a játék története szokott megszületni a készítés során, vagy a játékmenetbeli ötletek előbb érkeznek?" EA: " Az eddigi Zelda részekre a linearitás volt a jellemzőbb, mert úgy gondoltam a játékosok nem szeretnek elveszni, azon gondolkozni, merre is haladjak tovább, mihez kezdjek. Ezt a megközelítést egyre inkább megkérdőjelezem, mert úgy érzem ezzel elveszíthetjük az eredeti Legend of Zelda hangulatot, gondolok ezalatt a váratlan összetűzésekre, vagy olyan elérhetetlennek tűnő dolgokra a játékban, amik egy szempillantás alatt lehetségessé válhattak.
Ezért mutattuk be a "tárgykölcsönző rendszert", így a játékosok dönthetnek milyen sorrendben teljesítik az útvesztőket. A Zeldánál - mint mindig - a játék rendszerét találjuk ki elsőként és csak azután gondolkozunk a történeten." ONM: " Most beszéljünk a játék zenéjéről. Elsőnek is szeretnénk megköszöni a fantasztikus aláfestő zenét. Tudnál nekünk arról mesélni, hogy kik voltak érintettek az egyes darabok szerzésében?" Ryo Nagamatsu: " Én voltam a felelős a zenéért. Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett. Átiratokat készítettem a Link To the Past szerzeményeiből, amiket eredetileg Koji Kondo készített, én szereztem és hangszereltem az új darabokat és jómagam játszottam a Milk Bar című számot furulyán is. " ONM: " A zenei anyagokkal való kísérletezés bátor és kalandos. A fő téma váltakozó ütemszáma, illetve a népzenéből a 'Mater Sword' zenei témába való átmenet zseniális. Biztosan izgalmas volt mindezt elkészíteni, igaz?" RN: " Igen, egyértelműen izgatott voltam. Habár, el kell mondjam, hogy ez a döntés bizonyos mértékben elkerülhetetlen volt. A történet eleje abban különbözik a A Link To The Past-tól, hogy a játék története, egy nyugodt, idillikus világban kezdődik, ezért úgy éreztük, hogy nagy mértékben fel kell csigáznunk az emberek hangulatát a készülő kalandra. A téma kompozíciójának hátterében az az ötlet állt, hogy a kalandozóknak nem kell mindig sietniük, nyugodtabbra vehetik a tempót, kihasználhatják az idejüket." ONM: " A Milk Bar akusztikus népzenei duo dallamai csodálatosak. Mesélnél nekünk arról, hogy létezik-e élő felvétel és ha igen, kik az előadók?" RN: " Én adtam elő élőben a furulyajátékot, ezt vettük fel. A vonószene jelentős része egy szintetizátornak köszönhető, ami felvételről játszotta az alapot alá. Viszont Toru Minegishi felvette a Ballad of the Goddess egy elő gitár verzióját is, amit akkor hallhatunk, ha teljesítjük a játékot Hős módban. Toru szintúgy a zenéért felelős csapattal működött együtt." ONM: " Valaki sóhajt a Milk Bar akusztikus felvétel végén. Ki az?" RN: " Szintúgy én vagyok az! A tejbárnál ülő fiú sóhajtása akart lenni. Ha figyelmesen hallgatunk, akkor még a levegővétel és a lábam ütemes dobolása is hallható és sok más hang is. Tegyetek egy próbát, hogy mit hallotok ki belőle. " ONM: " Nagyszerű. Ez a zenei betét bizonyítja, hogy nem kell egy teljes zenekar ahhoz, hogy nagyszerű zenei aláfestés készüljön. Gondolkoztatok valaha is zenekarban? Hogy döntitek el, hogy melyik a legjobb zenei stílus egy-egy játék kíséretéhez?" RN: " Zenekar" alatt, gondolom élő zenei élményre gondolsz. Soha nem állt szándékunkban élő zenei kíséretet készíteni a játékhoz. Ennek különféle okai vannak a fejlesztés oldaláról megközelítve a dolgokat. A legkiemelkedőbb ok az, hogy a Nintendo 3DS számára leginkább optimális hangzást akartuk elkészíteni. A zenekarok minden bizonnyal meggyőzőek, de túl sok visszaverődést gerjesztenek és túl sok mély fekvésű hangot kell megszólaltatniuk, ami nem felel meg a Nintendo 3DS hangszóróinak.
Ezúttal az volt a célunk, hogy minden felhasználónak megfeleljünk, azoknak is, akik fülhallgatót használnak és azoknak is, akik nem. Ezért olyan minőségi zenét szerettünk volna létrehozni, amit a 3DS hangszórói megfelelően meg tudnak szólaltatni. Végül amellett döntöttünk, hogy a legjobb megközelítés az lenne, ha igazán minőségi, saját hangzást készítenénk."
| |
|
|
Aktuális eShop újdonságok |
|
|
Info - Részleg |
|
|
Miért érdemes regisztrálni? |
|
|
Fórum: Lehetőséged lesz topicokot nyitni, és a fórumot teljes egészében használni! Letöltések: Korlátlan menyiségben tölthetsz le az oldalról hasznos dolgokat! (W@REZ-t nem!) Leírások: Elérhető lesz számodra is a Leírások menü, ahol hasznos leírásokat olvashatsz! Nyereményjáték: Részt vehetsz a Nyereményjátékainkon! Chatbox: Lehetőséged lesz chatelni az oldalon! Hírlevél: Te is megkaphatod hírleveleinket, melyben mindig értesítünk nyereményjátékainkról, és a legfontosabb hírekről!
És természetesen lesz egy egyedi nick neved az oldalon!
|
|
|
[Welcome] |
|
|
Chatbox |
|
|
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
D@reeojan 01 : 22:47Boldog Új Évek Kívánok mindenkinek!
Norbi(HUN)dec 17 : 13:51rorr te egy igazi WiiHungary-s túlélő vagy itt az oldalon. Na skacok, van még olyan "rejtett" Survivor köztetek mint rorr kolega?
Norbi(HUN)dec 09 : 18:29Hi! Akiben van Karácsonyi hangulat és akinek van kedved hangolódni az ünnepekre, az megírhatja a készülődés és a Karácsony várás hangulatát, hogy kinek hogyan zajlik a "Ki mit kapott Karácsonyra" topikba. ...ha csak nem halt ki véglegesen az oldal.
Norbi(HUN)okt 14 : 00:57Szerintem már nem nagyon...
stewe81szept 20 : 10:01Sziasztok! Él még azért az oldal?
Norbi(HUN)febr 11 : 15:49Nem gondoltam volna resolve , hogy te még fellátogatsz az oldalra. Xbox -os léted révén gondoltam hogy lesz egy Series géped. Én lassan két hete várom hogy megérkezzen a PS5 Digital gépem.A megjelenéskor már egyszer berendeltem,de meguntam hogy fél év után sem volt kapható, inkább elruházkodtam az árát. Switch megvan az mellé pedig hogy tánogassam a Japánokat csak egy PS5 jöhet szóba.Nagyon sok rá a jó játék.Az új kontroller pedig olyan élmény ami csak PS-en van.A PSVR2 is most jön az pedig megint egy brutál kütyü.Volt egyes VR-om, szerettem nagyon. rorr: Te egy igazi túlélő vagy itt az oldalon.Látom szereted a retrót. Nintendo Switch, New Nintendo 3DS (nagyon kedvenc), PS Vita és PS5,amit nyúzhatok én is.Igazából mostanában már inkább én is úgy vagyok vele hogy legjobban időre lenne szükségem.
rorrfebr 10 : 01:27Hihetetlen év jött a switch tulajdonosoknak!!! Metroid prime remaster Gameboy játékok. Sea of Stars! Az új Zelda az eddigiek alapján megint az év játéka!!! A Nintendo lemosta idáig a ps5 és xbox idei megjelenéseit... Örülök neki,Nintendo tulajdonos lehetek.
rorrfebr 08 : 22:05Nálam a switch , ps5 és az xbox mellett ott van a wii u és a 3ds is.Bár most vettem egy amiga 500 minit aztán egy c64 minit is mert elkapott a nosztalgia....
resolve3febr 04 : 18:31Én mai napig, pár napos vagy hetes kihagyással megszokásból szoktam csekkolni az oldalt, pedig már nagyon távol áll tőlem a Nintendo, mint konzol és játék egyaránt, de jó néha nosztalgiázni. Azért a játék szeretetem nem múlt el. Jelenleg is MW2 és Elden Ring megy Series X-en.
rorrjan 28 : 23:58morze?
rorrjan 28 : 23:57Norbi???? .....
Norbi(HUN)aug 23 : 15:57Persze,mert már senk nem látogatja ezt az oldalt csak a vendégek. Azért nem is foglalkoztam vele mostanában...
rorraug 22 : 22:43Remélem mindenki jól van! Nagy a csend sajnos....
Norbi(HUN)jan 01 : 00:30Boldog Új évet Minden Tagnak és az oldalt látogató vendégeknek! B.U.É.K 2022!!!
Norbi(HUN)máj 02 : 12:28Csináltam topikot a Ring Fit Adventure-nek, így már tudsz írni egy tartalmasabb élménybeszámolót.
Norbi(HUN)ápr 29 : 23:32Helyes!A mozgás mindig csak jó lehet, főleg ha egy olyan nagyszerű játékkal van ötvözve mint a Ring Fit Adventure. Anno nekem is megvolt.Szerettem én is. Esetleg ha van kedved hozzá,itt az oldalon írhatnál egy kis élménybeszámolót róla.Ha van kedved hozzá, akkor szólj és csinálok neki egy topikot.
stewe81ápr 29 : 14:03Hali! Most olvasom a kérdésed hogy melyik pakkot vettem meg! Nem gondoltam hogy lehet Ring Fit Adventurest kapni! Azóta edzek mint állat
|
|
|
Facebook & Twitter |
|
|
Szavazás |
|
|
Bannercsere |
|
|
Linkcsere |
|
|
Wii Info -k... |
|
|
Hirdetés |
|
|
Google Hírdetés 1 |
|
|