 |
Hirdetés 2 |
 |
 |
Controller Infok... |
 |
 |
Hirdetés |
 |
|  | Hogy készült a The Legend of Zelda: A Link Between Worlds - riport a készítőkkel |  |
 | ( Kategória: Riport Írta D@reeo - 2014 március 27 csütörtök - 20:51:44 ) A Legend of Zelda: A Link Between Worlds eredetileg egy aranyos, nosztalgikus játéknak indult, végül annál sokkal több lett, hiszen szinte minden fórumon ódákat zengtek a címmel kapcsolatban és a róla szóló kritikák is pozitívak voltak. Sok helyen az év kalandjátéka címet is megkapta. Egy Zelda játéktól azt hiszem mindenki valamilyen különleges élményt vár, de ez a cím, a "falsétálás" képességével és izgalmas fejtörői által igazán különlegesre sikeredett. Az Official Nintendo Magazine (innentől csak ONM) interjút készített a játék készítőivel arról, honnan érkeztek ezek az ötletek és mi inspirálta a zenei anyag készítőit. A zenét szerző Ryo Nagamatsu-t és Eiji Aonuma-t, a játék producerét szólaltatták meg. Az interjú részeként elhangzott az is, hogy a készítők megkérdőjeleznek minden hagyományos, tradicionális dolgot a sorozattal kapcsolatban. ONM: " Előszőr is gratulálunk az idei év egyik legjobban sikerült 3DS kalandjáték elkészítéséhez. Megnyugtat hogy ilyen jól sikerült?" Eiji Aonuma: " Kedves tőled, hogy ezt mondod. Nagyon büszke vagyok, hogy ennyien játszottak vele és hogy milyen sok pozitív visszajelzést kapott a Miiverse-n." ONM: " A rajongókat manapság különösen nehéz lehet meggyőzni, mivel az újonnan kiadott produktumok igen magas elvárásokkal szembesülnek, különösképpen, ha olyan univerzálisan újragondolt sorozatokból érkeznek, mint a The Legend of Zelda. Nehéz újító ötleteket felmutatni, miközben továbbra is meg kell felelni a rajongók ízlésének?" EA: " A Zeldánál úgy gondolom pontosan az újdonság erejére van szükség, hogy a rajongók várakozásait kielégítsük. Természetesen továbbra is meg fogjuk kérdőjelezni mindazt, amit a múltban alkottunk, minden megkötés nélkül." [Beküldte Shepard]ONM: " Az általánosnak jellemezhető magas elvárások mellett, olyan játékosok is lesznek, akik kifejezetten szeretik a kemény kihívásokat. Gondolkoztatok rajta, hogy a Hős játékmódot már a játék elejétől elérhetővé tegyétek (a Zelda címekben általában az első végigjátszást követően érhető el, erősebb ellenfelekkel)? Mint például a Wind Waker HD verziójában?" EA: " A Wind Waker HD címének esetében már természetesnek vettük, hogy sokan játszottak az előző verzióval (Gamecube-ra jelent meg anno), ezért a nehezebb Hős módot már a játék elejétől elérhetővé tettük. Habár az A Link Between Worlds egy folytatás, ezúttal teljesen új címmel van dolgunk. Úgy éreztük, élvezhetőbb a játék, ha elsőnek egy könnyebb nehézségi szinten teljesítik azt és utána még mindig kipróbálható a Hős mód, mind amellett, hogy így nagyobb a kihívás." ONM: " Mi volt a legnagyobb kihívás a játék készítése során?" EA: " A legnehezebb dolog az volt, hogy eldöntsük, milyen változtatásokat akarunk eszközölni és az adott idő alatt ezeket hogyan vigyük véghez a fejlesztésben." ONM: " A külsőségekkel kapcsolatban, A Link Between Worlds látszólag eléggé kihasználja a 3DS-ben rejlő erőforrásokat. Hogy sikerült egy ilyen látványvilágot kipasszírozni a gépből?" EA: " Azért volt lehetséges, mert a fejlesztésben részt vevő csapat már sokrétű tapasztalattal és tudással rendelkezett a 3DS címek készítése terén. Ezt a tudást tudtuk felhasználni. Ennek ellenére a Link to the Past 2D-s textúráit és elemeit átkonvertálni 3D-re, úgy hogy felülnézetben természetesnek fessenek, példátlan kihívás volt." ONM: " Milyen tapasztalatokat szereztetek a játék készítése során? Gondoljátok, hogy az ötleteket tudjátok majd kamatoztatni a későbbi fejlesztések során? Az hogy a falakkal szinte eggyé lehet válni, például egy hihetetlenül jó ötlet és kár volna, ha a későbbiekben nem tűnne újra fel." EA: " Szerintem a felülnézet tette lehetővé, hogy érdekesség váljon a fallal egybeolvadás lehetősége. Ugyanígy, ebben a játékban találtunk egy újabb irányvonalat, egy lehetséges ötletet, aminél a felülnézetet kihasználhatjuk. Ezen majd elgondolkozhatunk egy új Zelda játék készítésénél." ONM: " Érdekes, hogy ennél a címnél egy különálló történetet követtek. Elsőként a játék története szokott megszületni a készítés során, vagy a játékmenetbeli ötletek előbb érkeznek?" EA: " Az eddigi Zelda részekre a linearitás volt a jellemzőbb, mert úgy gondoltam a játékosok nem szeretnek elveszni, azon gondolkozni, merre is haladjak tovább, mihez kezdjek. Ezt a megközelítést egyre inkább megkérdőjelezem, mert úgy érzem ezzel elveszíthetjük az eredeti Legend of Zelda hangulatot, gondolok ezalatt a váratlan összetűzésekre, vagy olyan elérhetetlennek tűnő dolgokra a játékban, amik egy szempillantás alatt lehetségessé válhattak.
Ezért mutattuk be a "tárgykölcsönző rendszert", így a játékosok dönthetnek milyen sorrendben teljesítik az útvesztőket. A Zeldánál - mint mindig - a játék rendszerét találjuk ki elsőként és csak azután gondolkozunk a történeten." ONM: " Most beszéljünk a játék zenéjéről. Elsőnek is szeretnénk megköszöni a fantasztikus aláfestő zenét. Tudnál nekünk arról mesélni, hogy kik voltak érintettek az egyes darabok szerzésében?" Ryo Nagamatsu: " Én voltam a felelős a zenéért. Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett. Átiratokat készítettem a Link To the Past szerzeményeiből, amiket eredetileg Koji Kondo készített, én szereztem és hangszereltem az új darabokat és jómagam játszottam a Milk Bar című számot furulyán is. " ONM: " A zenei anyagokkal való kísérletezés bátor és kalandos. A fő téma váltakozó ütemszáma, illetve a népzenéből a 'Mater Sword' zenei témába való átmenet zseniális. Biztosan izgalmas volt mindezt elkészíteni, igaz?" RN: " Igen, egyértelműen izgatott voltam. Habár, el kell mondjam, hogy ez a döntés bizonyos mértékben elkerülhetetlen volt. A történet eleje abban különbözik a A Link To The Past-tól, hogy a játék története, egy nyugodt, idillikus világban kezdődik, ezért úgy éreztük, hogy nagy mértékben fel kell csigáznunk az emberek hangulatát a készülő kalandra. A téma kompozíciójának hátterében az az ötlet állt, hogy a kalandozóknak nem kell mindig sietniük, nyugodtabbra vehetik a tempót, kihasználhatják az idejüket." ONM: " A Milk Bar akusztikus népzenei duo dallamai csodálatosak. Mesélnél nekünk arról, hogy létezik-e élő felvétel és ha igen, kik az előadók?" RN: " Én adtam elő élőben a furulyajátékot, ezt vettük fel. A vonószene jelentős része egy szintetizátornak köszönhető, ami felvételről játszotta az alapot alá. Viszont Toru Minegishi felvette a Ballad of the Goddess egy elő gitár verzióját is, amit akkor hallhatunk, ha teljesítjük a játékot Hős módban. Toru szintúgy a zenéért felelős csapattal működött együtt." ONM: " Valaki sóhajt a Milk Bar akusztikus felvétel végén. Ki az?" RN: " Szintúgy én vagyok az! A tejbárnál ülő fiú sóhajtása akart lenni. Ha figyelmesen hallgatunk, akkor még a levegővétel és a lábam ütemes dobolása is hallható és sok más hang is. Tegyetek egy próbát, hogy mit hallotok ki belőle. " ONM: " Nagyszerű. Ez a zenei betét bizonyítja, hogy nem kell egy teljes zenekar ahhoz, hogy nagyszerű zenei aláfestés készüljön. Gondolkoztatok valaha is zenekarban? Hogy döntitek el, hogy melyik a legjobb zenei stílus egy-egy játék kíséretéhez?" RN: " Zenekar" alatt, gondolom élő zenei élményre gondolsz. Soha nem állt szándékunkban élő zenei kíséretet készíteni a játékhoz. Ennek különféle okai vannak a fejlesztés oldaláról megközelítve a dolgokat. A legkiemelkedőbb ok az, hogy a Nintendo 3DS számára leginkább optimális hangzást akartuk elkészíteni. A zenekarok minden bizonnyal meggyőzőek, de túl sok visszaverődést gerjesztenek és túl sok mély fekvésű hangot kell megszólaltatniuk, ami nem felel meg a Nintendo 3DS hangszóróinak.
Ezúttal az volt a célunk, hogy minden felhasználónak megfeleljünk, azoknak is, akik fülhallgatót használnak és azoknak is, akik nem. Ezért olyan minőségi zenét szerettünk volna létrehozni, amit a 3DS hangszórói megfelelően meg tudnak szólaltatni. Végül amellett döntöttünk, hogy a legjobb megközelítés az lenne, ha igazán minőségi, saját hangzást készítenénk."
 |  |
|
 |
Aktuális eShop újdonságok |
 |
 |
Info - Részleg |
 |
 |
Miért érdemes regisztrálni? |
 |
 |
Fórum: Lehetőséged lesz topicokot nyitni, és a fórumot teljes egészében használni! Letöltések: Korlátlan menyiségben tölthetsz le az oldalról hasznos dolgokat! (W@REZ-t nem!) Leírások: Elérhető lesz számodra is a Leírások menü, ahol hasznos leírásokat olvashatsz! Nyereményjáték: Részt vehetsz a Nyereményjátékainkon! Chatbox: Lehetőséged lesz chatelni az oldalon! Hírlevél: Te is megkaphatod hírleveleinket, melyben mindig értesítünk nyereményjátékainkról, és a legfontosabb hírekről!
És természetesen lesz egy egyedi nick neved az oldalon!
|
 |
 |
[Welcome] |
 |
 |
Chatbox |
 |
 |
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
Norbi(HUN)jan 03 : 22:27Az első hír rögzítve van az oldalon,azaz mindig az lesz a híreknél legelöl,ezért mindig görgessetek lejjebb az oldalon a friss hírek miatt,mert azok utána lesznek. Egy darabig így fog lenni az oldalon,amíg nem lesz változás,szóval ha friss hírek akkor görgessetek lejjebb az oldalon. 
Norbi(HUN)okt 27 : 01:59A VENDÉG LÁTOGATÓKHOZ SZÓLNÁK... HA NAGY NINTENDO-SNAK, PLAYSTATION-ÖSNEK VAGY XBOX-OS NAK TARTOD MAGADAT ÉS VAN KEDVED RÓLA TÉMÁZGATNI IS,AKKOR NE HABOZZ, REGISZTRÁLJ AZ OLDALRA ÉS MOND EL A JÁTÉKOS ÉLMÉNYEIDET, TAPASZTALATAIDAT, VALAMINT,HOGY AZ OLDAL ÖSSZES TARTALMÁT LÁTHASD. JÓ HANGULAT GARANTÁLT! 
Norbi(HUN)okt 25 : 01:56Üdv az oldalon Ink_Tibi!!! Érezd jól magad köztünk! 
Norbi(HUN)okt 24 : 22:09Íjj...,de rég volt az oldalnak már 3 tag látogatása egyszerre... Csak így tovább... 
Norbi(HUN)okt 22 : 17:32Aki szereti a fórumot és szerei a Nintendo cuccait,vagy a Playstation-t és az Xbox-ot az jöjjön és írja meg nyugodtan mik a kedvenc játékai vagy a legjobb élményeit.Vagy ha csak szeretnél beszélgetni egy jót az adott témák valamelyikéről,gyere és dumcsizzunk. 
Norbi(HUN)okt 22 : 03:35Skacok,aki látogatja néha az oldalt és van PS4-e vagy Switch-e az írja meg ide a Chat-re.
Norbi(HUN)szept 16 : 00:25Szia were! Örülök,hogy újra itt vagy az oldalon,remélem hogy találkozni fogunk még. 
wereszept 14 : 22:03Sziasztok, én örülök neki, hogy ez az oldal még megvan. Épp most árulom a Wii-met és idejöttem még egy utolsót nosztalgiázni! Sziasztok!
Norbi(HUN)szept 12 : 10:37Az mondjuk kemény.Nem is hallottam ilyenről még.
northszept 12 : 05:22Nekem is megvolt a magam sztorija vele. Amikor megvettem hibás volt a hűtés igy rendszeresen lefagyott. Pestre vittem fel a Gameparkba. Azóta fasza. igaz hébe hóba előfordul egy rendszer crash de nagyon ritkán. Szó mi szó időm sincs játszani  Szerencsére gyenge anyagminőséggel nem találkoztam
Norbi(HUN)szept 10 : 22:40Elvileg pletykálják. Mondjuk nem tudom minek kell annyira erőltetni az a 4k, inkább foglalkoznának a silány anyaghasználattal. Mondjuk ha csak a 4k-t hozzák natúrban,nem hiszem hogy lecserélem a jelenlegi Odyssey pakkomat rá.
northszept 10 : 22:32Hallottam egy ilyet, vagyis olvastam, hogy a nintendo kiadta a fejlesztőinek, hogy 4K-ra kezdjenek el mostmár átállni. Vajon ez jelenthet egy új erősebb Switch reviziót? :O
Norbi(HUN)szept 10 : 17:26Megmondom őszintén a családi Online előfizetés szabályaiban nem vagyok otthon,de esetleg a profil beállításokon belül nézz körül,hátha ott kell valamit átállítani. Apropó...az oldalon a Nintendo Switch topikon belül lehet hogy találsz ezzel kapcsolatban valamit. Itt a chat-en nem nagyon szoktunk szakmai tanácsot adni, feljebb pirossal ki is van írva. Érdemes lehet a fórumot átnyálazni hátha találsz a problémára gyógyírt. 
odomisauqszept 10 : 16:38Sziasztok! Van egy problémám, amit nem sikerült még megoldani. Van egy Switche a fiamnak több felhasználóval. A múlt hétig a shopból letöltött játékokhoz mindegyik felhasználó hozzá tudott férni, tegnap óta már csak a fő felhasználói profillal enged belépni a digitálisan letöltött játékokba. Jó néhányban benne van jópár játékidőm. Tudtok segíteni abban, hogy mi lehet a probléma? Az online játékokba továbbra is beenged. Talán mert egy családi online előfizetés van.
Norbi(HUN)szept 06 : 17:51Az biza,de ez rajtatok is múlik azzal hogy néha hozzászóltok témákhoz,hírekhez..stb.,mert akkor látják hogy pörög az oldal és van téma. Amúgy köszi hogy te is jöttél ahogy tudtál... 
northszept 06 : 17:37Sziasztok Próbálok majd kicsit odafigyelni az oldalra én is ha tudok, sajnos az élet egy kicsit sűrű lett most nekem, igy kb. semmire nincs anny időm ami kellene. sajnos ez most igy jön ki de majd meglátjuk mi lesz itt a jövőben reméljük valami igen jó!
Norbi(HUN)szept 06 : 13:13Új szavazás van kint az oldalon,ezért minden oldal látogatót, vagy tagot szeretnék megkérni,hogy szavazzon,mert kíváncsiak vagyunk a véleményetekre az oldallal kapcsolatosan. Köszi szépen! 
Norbi(HUN)szept 03 : 14:04Légyszi olvassátok el az "Oldal újraindítása" topikot és akinek van olyan ismerőse,aki szívesen csinál hasonló oldalakat az szóljon neki,vagy ha te magad értesz az oldal szerkesztéshez és van kedved hozzá, akkor jelezd a topikban. Köszi szépen előre is! 
Norbi(HUN)júl 04 : 01:57Mohikan barátom,ígértél nekem egy elérhetőséget. Nem akarlak siettetni csak lehet hogy addigra már az oldal sem fog működni. Nézd meg majd a privát leveleidet,elküldöm az elérhetőségeimet. 
Norbi(HUN)máj 26 : 22:41Milyen játékaid vannak hozzá?
Norbi(HUN)máj 26 : 22:40Felvettelek 3DS-en. Az én Friend kódom: 3025-2184-8454
Norbi(HUN)máj 26 : 17:36Oksa.köszi! 3DS-en is felveszlek, hátha majd a későbbiekben játszunk valamit azon is. Küld majd át nekem azt is. 
Mohikanmáj 26 : 07:47Átküldöm majd privatban. Megvan a 3DS is, de nem igazán használom. |
 |
 |
Facebook & Twitter |
 |
 |
Szavazás |
 |
 |
Bannercsere |
 |
 |
Linkcsere |
 |
 |
Wii Info -k... |
 |
 |
Hirdetés |
 |
 |
Google Hírdetés 1 |
 |
|