 |
Hirdetés 2 |
 |
 |
Controller Infok... |
 |
 |
Hirdetés |
 |
|  | Hogy készült a The Legend of Zelda: A Link Between Worlds - riport a készítőkkel |  |
 | ( Kategória: Riport Írta D@reeo - 2014 március 27 csütörtök - 20:51:44 ) A Legend of Zelda: A Link Between Worlds eredetileg egy aranyos, nosztalgikus játéknak indult, végül annál sokkal több lett, hiszen szinte minden fórumon ódákat zengtek a címmel kapcsolatban és a róla szóló kritikák is pozitívak voltak. Sok helyen az év kalandjátéka címet is megkapta. Egy Zelda játéktól azt hiszem mindenki valamilyen különleges élményt vár, de ez a cím, a "falsétálás" képességével és izgalmas fejtörői által igazán különlegesre sikeredett. Az Official Nintendo Magazine (innentől csak ONM) interjút készített a játék készítőivel arról, honnan érkeztek ezek az ötletek és mi inspirálta a zenei anyag készítőit. A zenét szerző Ryo Nagamatsu-t és Eiji Aonuma-t, a játék producerét szólaltatták meg. Az interjú részeként elhangzott az is, hogy a készítők megkérdőjeleznek minden hagyományos, tradicionális dolgot a sorozattal kapcsolatban. ONM: " Előszőr is gratulálunk az idei év egyik legjobban sikerült 3DS kalandjáték elkészítéséhez. Megnyugtat hogy ilyen jól sikerült?" Eiji Aonuma: " Kedves tőled, hogy ezt mondod. Nagyon büszke vagyok, hogy ennyien játszottak vele és hogy milyen sok pozitív visszajelzést kapott a Miiverse-n." ONM: " A rajongókat manapság különösen nehéz lehet meggyőzni, mivel az újonnan kiadott produktumok igen magas elvárásokkal szembesülnek, különösképpen, ha olyan univerzálisan újragondolt sorozatokból érkeznek, mint a The Legend of Zelda. Nehéz újító ötleteket felmutatni, miközben továbbra is meg kell felelni a rajongók ízlésének?" EA: " A Zeldánál úgy gondolom pontosan az újdonság erejére van szükség, hogy a rajongók várakozásait kielégítsük. Természetesen továbbra is meg fogjuk kérdőjelezni mindazt, amit a múltban alkottunk, minden megkötés nélkül." [Beküldte Shepard]ONM: " Az általánosnak jellemezhető magas elvárások mellett, olyan játékosok is lesznek, akik kifejezetten szeretik a kemény kihívásokat. Gondolkoztatok rajta, hogy a Hős játékmódot már a játék elejétől elérhetővé tegyétek (a Zelda címekben általában az első végigjátszást követően érhető el, erősebb ellenfelekkel)? Mint például a Wind Waker HD verziójában?" EA: " A Wind Waker HD címének esetében már természetesnek vettük, hogy sokan játszottak az előző verzióval (Gamecube-ra jelent meg anno), ezért a nehezebb Hős módot már a játék elejétől elérhetővé tettük. Habár az A Link Between Worlds egy folytatás, ezúttal teljesen új címmel van dolgunk. Úgy éreztük, élvezhetőbb a játék, ha elsőnek egy könnyebb nehézségi szinten teljesítik azt és utána még mindig kipróbálható a Hős mód, mind amellett, hogy így nagyobb a kihívás." ONM: " Mi volt a legnagyobb kihívás a játék készítése során?" EA: " A legnehezebb dolog az volt, hogy eldöntsük, milyen változtatásokat akarunk eszközölni és az adott idő alatt ezeket hogyan vigyük véghez a fejlesztésben." ONM: " A külsőségekkel kapcsolatban, A Link Between Worlds látszólag eléggé kihasználja a 3DS-ben rejlő erőforrásokat. Hogy sikerült egy ilyen látványvilágot kipasszírozni a gépből?" EA: " Azért volt lehetséges, mert a fejlesztésben részt vevő csapat már sokrétű tapasztalattal és tudással rendelkezett a 3DS címek készítése terén. Ezt a tudást tudtuk felhasználni. Ennek ellenére a Link to the Past 2D-s textúráit és elemeit átkonvertálni 3D-re, úgy hogy felülnézetben természetesnek fessenek, példátlan kihívás volt." ONM: " Milyen tapasztalatokat szereztetek a játék készítése során? Gondoljátok, hogy az ötleteket tudjátok majd kamatoztatni a későbbi fejlesztések során? Az hogy a falakkal szinte eggyé lehet válni, például egy hihetetlenül jó ötlet és kár volna, ha a későbbiekben nem tűnne újra fel." EA: " Szerintem a felülnézet tette lehetővé, hogy érdekesség váljon a fallal egybeolvadás lehetősége. Ugyanígy, ebben a játékban találtunk egy újabb irányvonalat, egy lehetséges ötletet, aminél a felülnézetet kihasználhatjuk. Ezen majd elgondolkozhatunk egy új Zelda játék készítésénél." ONM: " Érdekes, hogy ennél a címnél egy különálló történetet követtek. Elsőként a játék története szokott megszületni a készítés során, vagy a játékmenetbeli ötletek előbb érkeznek?" EA: " Az eddigi Zelda részekre a linearitás volt a jellemzőbb, mert úgy gondoltam a játékosok nem szeretnek elveszni, azon gondolkozni, merre is haladjak tovább, mihez kezdjek. Ezt a megközelítést egyre inkább megkérdőjelezem, mert úgy érzem ezzel elveszíthetjük az eredeti Legend of Zelda hangulatot, gondolok ezalatt a váratlan összetűzésekre, vagy olyan elérhetetlennek tűnő dolgokra a játékban, amik egy szempillantás alatt lehetségessé válhattak.
Ezért mutattuk be a "tárgykölcsönző rendszert", így a játékosok dönthetnek milyen sorrendben teljesítik az útvesztőket. A Zeldánál - mint mindig - a játék rendszerét találjuk ki elsőként és csak azután gondolkozunk a történeten." ONM: " Most beszéljünk a játék zenéjéről. Elsőnek is szeretnénk megköszöni a fantasztikus aláfestő zenét. Tudnál nekünk arról mesélni, hogy kik voltak érintettek az egyes darabok szerzésében?" Ryo Nagamatsu: " Én voltam a felelős a zenéért. Köszönöm szépen. Örülök, hogy tetszett. Átiratokat készítettem a Link To the Past szerzeményeiből, amiket eredetileg Koji Kondo készített, én szereztem és hangszereltem az új darabokat és jómagam játszottam a Milk Bar című számot furulyán is. " ONM: " A zenei anyagokkal való kísérletezés bátor és kalandos. A fő téma váltakozó ütemszáma, illetve a népzenéből a 'Mater Sword' zenei témába való átmenet zseniális. Biztosan izgalmas volt mindezt elkészíteni, igaz?" RN: " Igen, egyértelműen izgatott voltam. Habár, el kell mondjam, hogy ez a döntés bizonyos mértékben elkerülhetetlen volt. A történet eleje abban különbözik a A Link To The Past-tól, hogy a játék története, egy nyugodt, idillikus világban kezdődik, ezért úgy éreztük, hogy nagy mértékben fel kell csigáznunk az emberek hangulatát a készülő kalandra. A téma kompozíciójának hátterében az az ötlet állt, hogy a kalandozóknak nem kell mindig sietniük, nyugodtabbra vehetik a tempót, kihasználhatják az idejüket." ONM: " A Milk Bar akusztikus népzenei duo dallamai csodálatosak. Mesélnél nekünk arról, hogy létezik-e élő felvétel és ha igen, kik az előadók?" RN: " Én adtam elő élőben a furulyajátékot, ezt vettük fel. A vonószene jelentős része egy szintetizátornak köszönhető, ami felvételről játszotta az alapot alá. Viszont Toru Minegishi felvette a Ballad of the Goddess egy elő gitár verzióját is, amit akkor hallhatunk, ha teljesítjük a játékot Hős módban. Toru szintúgy a zenéért felelős csapattal működött együtt." ONM: " Valaki sóhajt a Milk Bar akusztikus felvétel végén. Ki az?" RN: " Szintúgy én vagyok az! A tejbárnál ülő fiú sóhajtása akart lenni. Ha figyelmesen hallgatunk, akkor még a levegővétel és a lábam ütemes dobolása is hallható és sok más hang is. Tegyetek egy próbát, hogy mit hallotok ki belőle. " ONM: " Nagyszerű. Ez a zenei betét bizonyítja, hogy nem kell egy teljes zenekar ahhoz, hogy nagyszerű zenei aláfestés készüljön. Gondolkoztatok valaha is zenekarban? Hogy döntitek el, hogy melyik a legjobb zenei stílus egy-egy játék kíséretéhez?" RN: " Zenekar" alatt, gondolom élő zenei élményre gondolsz. Soha nem állt szándékunkban élő zenei kíséretet készíteni a játékhoz. Ennek különféle okai vannak a fejlesztés oldaláról megközelítve a dolgokat. A legkiemelkedőbb ok az, hogy a Nintendo 3DS számára leginkább optimális hangzást akartuk elkészíteni. A zenekarok minden bizonnyal meggyőzőek, de túl sok visszaverődést gerjesztenek és túl sok mély fekvésű hangot kell megszólaltatniuk, ami nem felel meg a Nintendo 3DS hangszóróinak.
Ezúttal az volt a célunk, hogy minden felhasználónak megfeleljünk, azoknak is, akik fülhallgatót használnak és azoknak is, akik nem. Ezért olyan minőségi zenét szerettünk volna létrehozni, amit a 3DS hangszórói megfelelően meg tudnak szólaltatni. Végül amellett döntöttünk, hogy a legjobb megközelítés az lenne, ha igazán minőségi, saját hangzást készítenénk."
 |  |
|
 |
Aktuális eShop újdonságok |
 |
 |
Info - Részleg |
 |
 |
Miért érdemes regisztrálni? |
 |
 |
Fórum: Lehetőséged lesz topicokot nyitni, és a fórumot teljes egészében használni! Letöltések: Korlátlan menyiségben tölthetsz le az oldalról hasznos dolgokat! (W@REZ-t nem!) Leírások: Elérhető lesz számodra is a Leírások menü, ahol hasznos leírásokat olvashatsz! Nyereményjáték: Részt vehetsz a Nyereményjátékainkon! Chatbox: Lehetőséged lesz chatelni az oldalon! Hírlevél: Te is megkaphatod hírleveleinket, melyben mindig értesítünk nyereményjátékainkról, és a legfontosabb hírekről!
És természetesen lesz egy egyedi nick neved az oldalon!
|
 |
 |
[Welcome] |
 |
 |
Chatbox |
 |
 |
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj
Norbi(HUN)nov 26 : 17:48Csőváz rorr! Tudom én is hogy lehetne miről írni. Itt azzal van a baj hogy kb magammal irogatnák,mert a tagok közül már senki sem aktív. 
rorrnov 23 : 15:21Szia Norbi! Ez csak rajtunk múlik.... a Switchről lehetne írni rengeteget..... 3ds ...... Ahogy nézem a ps3 oldalon többet foglalkoznak Nintendoval mint itt 
Norbi(HUN)nov 12 : 18:58Hali mindenkinek! Leginkább csak az új tagok miatt írok,hogy az oldal márt koránt sem az ami egykor volt,mondhatom úgy is hogy teljesen meghalt,ezért hiába írtok,nagyvalószínûséggel nem fog rá válasz érkezni. Az oldal már csak amolyan visszatekintésként mûködik. 
Shepardszept 12 : 16:51Boldog szülinapot kedves Strong Úr!
northjúl 24 : 22:23Nem baj ott lesz nekem mindig a jó öreg pampers
Norbi(HUN)jún 27 : 15:43Te csak ne hencegjél North... Pár év és nálad is kilazulhat a szimering. Szóval ne viccöljé.... 
northjún 13 : 16:25Melyik trailer-en pontosan? Amúgy sajnálattal hallom hogy széklet tartási gondokkal küszködsz "Kappa"
KikiGamesjún 11 : 18:44Az utolsó trailer-en besz_rtam az E3-on! :O
hunMyrtemáj 27 : 13:51Ha Data managementbe, ott egyenként a letölött játékokat át tudod rakni a kártyára, illetve beállíthatod, hogy a képernyő mentéseid is a kártyán legyenek. {link}
odomisauqmáj 19 : 09:13Hello! Elmagyarázná valaki, hogy hogyan tehetem át memóriakártyára a Switch-en lévő adatokat?
Norbi(HUN)máj 12 : 21:14Jöhetnek a hozzászólások a hír alá,hogy kinek mi az elképzelése az idei E3-as felhozatalról... 
Norbi(HUN)máj 12 : 19:47Ohh Shit! Mert mi történt vele bro? 
northmáj 11 : 16:40Júliusban viszem fel pestre a Switchet javításra de május 25-26 szabad hétvégés vagyok akkor tudunk megint csapatni valamit max veszek egy 1 hónapos online-t 
Norbi(HUN)máj 11 : 15:13A Splatoon 2-t jó volna csapatni már. 
northmáj 11 : 09:33Megint nyomni kéne valamit Norbi! Már hiányoznak a beszólásaid xD Nálunk azóta is szállóige a méz édes mandarin xD
northmáj 11 : 09:30Én még élek! Bár nem sokáig mert már nagyon unom ezt a [moderálva] munkahelyet de ez van legalább a hétvégi munka jobban fizet főleg mert éjszaka >:D
rorrmáj 08 : 18:06Ha valaki ért a Dolphinhez és tudna segíteni a Wiimote telepítéshez Windows 10-en segíthetne.Megvan még a Wii-m csak megnézném a Zelda Skyward-ot a Hires texturákkal! Egérrel nem tudok kardozni rendesen....
rorrmáj 08 : 18:03Szia! Persze,hogy tolom...... Megkereslek!
Norbi(HUN)máj 03 : 14:58Ohh...Shit!...Egy túlélő... Ez igen,most megleptél rorr. Elég régi motoros vagy itt az oldalon,azt hittem már csak olyan tagok térnek vissza időközönként mint Shepi,Gabesz,North. Jó volna ha újra pörögne az oldal,jobb szerettem itt lenni mint a facebook-os Nintis csoportban.Sok az emlék ezen az oldalon. Switch-et tolod még rorr?Ha igen,akkor nyugodtan jelölj,azt lehet csapatunk valamivel még a közeljövőben. VAN MÉG VALAKI, AKI VISSZA-VISSZA TÉR AZ OLDALRA?
rorrmáj 03 : 00:18Szia Norbi! Rettenetes csend van..... De azért mindig visszanézek....
Norbi(HUN)máj 01 : 22:46Halihó-hahó! Van még valaki életbe az oldalon,vagy már csak én vagyok itt egyedül? Várom a visszajelzéseket azoktól,akik még valamilyen formában vissza-vissza látogatnak az oldalra. 
Norbi(HUN)febr 22 : 17:10North,írtam választ a PS fórumon... 
D@reeofebr 16 : 18:12Köszi srácok, és boldog szülinapot mindenkinek aki a napokban tartotta 
KikiGamesfebr 16 : 16:42Shepard boldog születésnapot!  |
 |
 |
Facebook & Twitter |
 |
 |
Szavazás |
 |
 |
Bannercsere |
 |
 |
Linkcsere |
 |
 |
Wii Info -k... |
 |
 |
Hirdetés |
 |
 |
Google Hírdetés 1 |
 |
|